חיפוש טיסות של חברת התעופה אייר פראנס
1 יציאה מ- מצא יעד ל- מצא יעד
2 מתאריך בחר תאריך עד בחר תאריך
3 הרכב בחר מס' נוסעים
 

הידעת ?

  • אייר החלה את טיסותיה לישראל לפני למעלה מ-60 שנה.
  • אייר פראנס שייכת לקבוצת התעופה AIR FRANCE-KLM
  • אייר פראנס מפעילה 2 טיסות יומיות מבן גוריון לשארל דה גול שבפריז.

חוות דעת על חברת התעופה אייר פראנס (Air France)

3.2 דרוג גולשים ממוצע / 101 מדרגים אייר פראנס (Air France ), חברת התעופה הלאומית של צרפת, הוקמה ב-30 לאוגוסט 1933. אייר פראנס משתייכת לברית התעופה הבינלאומית Skyteam, בה פועלות 13 חברות תעופה נוספות, יחד הן מציעות כ- 15,000 טיסות יומיות ל-856 יעדים. ברית אסטרטגית זו מעניקה לנוסעי אייר פראנס את האפשרות לצבירה משותפת של מיילים במסגרת תכנית ה-"Flying Blue" . כתוב חוות דעת
על אייר פראנס (Air France)
 
‘נענתי מהטיסה השירות היה אדיב וקיבלנו...’ נענתי מהטיסה השירות היה אדיב וקיבלנו יחס טוב
  • אמסלם דן, חדרה
  • בתאריך: 30.12.16
ציון 3/5
 
‘נןרה צפוף ומטוס...’ נןרה צפוף ומטוס ישן
  • מרסיה זיקובסקי, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 08.12.16
ציון 3/5
 
‘בינוני . הייתי מעדיף לבטא אכזבתי מחברת...’ בינוני . הייתי מעדיף לבטא אכזבתי מחברת אליטליה
  • רפאל בכר, באר שבע
  • בתאריך: 06.12.16
ציון 2/5
 
‘טסנו הלוך ושוב לפריז, שלש נשים....’ טסנו הלוך ושוב לפריז, שלש נשים. התאכזבנו מאד מאייר פרנס! בטיסה חזור הם חייבו אותנו לשלם עבור המזוודות 30 אירו כל אחת , מבלי שאף אחד הודיע לנו על כך מראש!כמוכן, הם חייבו את אחותי לזרוק לפח את כל התמרוקיה שלה , חזרנו ממש במפח נפש והאוכל שם גרוע!קר ולא
  • קארן כהן אביעד, מודיעין
  • בתאריך: 05.12.16
ציון 2/5
 
‘יחס אדיב ,צפוף בישיבה,אוכל כשר מתחת...’ יחס אדיב ,צפוף בישיבה,אוכל כשר מתחת לכל ביקורת הגרוע מכל מה שאכלתי אי פעם בטיסות
  • יחיאל , ירושלים
  • בתאריך: 03.12.16
ציון 3/5
 
‘שירות בסדר, אוכל לא משהו...’ שירות בסדר, אוכל לא משהו בכלל.
  • שרי, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 02.12.16
ציון 3/5
 
‘שירות אדיב עם חיוך, המראה ונחיתה חלקה...’ שירות אדיב עם חיוך, המראה ונחיתה חלקה צוות מאוד נחמד, אוכל כשר גרוע, עצם לא מזוהה בתוך ערימה של קינואה קרה, בכל מושב ישנה שמיכה וכיסוי לעיניים מה שאין באל על . טיסה מתל אביב לפריז מסקנה, להביא אוכל מהבית ולהסתפק בטיסה זולה עם אייר פראנס שווה ביותר!
  • הלל אטלן, אחר
  • בתאריך: 26.11.16
ציון 4/5
 
‘אין משהו מיוחד...’ אין משהו מיוחד להגיד
  • נגה, גבעתיים
  • בתאריך: 24.11.16
ציון 3/5
 
‘’ סבירה.
  • ירון, ראשון לציון
  • בתאריך: 19.11.16
ציון 3/5
 
‘בסדר...’ בסדר גמור
  • רחל נפתלי, צופית
  • בתאריך: 18.11.16
ציון 5/5
 
‘עומדים בזמנים, צפוף במושב , האוכל סביר...’ עומדים בזמנים, צפוף במושב , האוכל סביר , השירות סביר.
  • שני, רעננה
  • בתאריך: 17.11.16
ציון 3/5
 
‘אתר מצויין לחיפוס טיסה אבל לאחר רכישת...’ אתר מצויין לחיפוס טיסה אבל לאחר רכישת הכרטיס פשוט לא היתה לי אפשרות להמשך הטיפול בהזמנה. לא הצלחתי להוציא כרטיס אלקטרוני באינטרנט, לא צויין שרכשתי כרטיסים ללא מטען, לא היתה לי אפשרות להדפיס כרטיסים אלקטרוניים... מהניסיון הזה אני מסיקה שאני יכולה "לנצ
  • ויויאן גבאי, ירושלים
  • בתאריך: 16.11.16
ציון 3/5
 
‘המושבים לא היו נוחים, צרים ובלי מרחב...’ המושבים לא היו נוחים, צרים ובלי מרחב לרגליים (בטיסה הלוך). הבעיה העיקרית: מבלי לדעת קניתי כרטיס ללא כבודה והייתי צריך לשלם לחוד בנמל התעופה. זה צריך להיות מודגש באותיות גדולות.
  • יעקב סלומון, כפר יונה
  • בתאריך: 12.11.16
ציון 3/5
 
‘דיוק בזמנים. דיילים...’ דיוק בזמנים. דיילים נעימים.
  • דיני, רמת השרון
  • בתאריך: 11.11.16
ציון 5/5
 
‘טיסות...’ טיסות טובות
  • זאב, גדרה
  • בתאריך: 06.11.16
ציון 3/5
 
‘טובה מאוד’ טובה מאוד
  • אייר פראנס, הרצלייה
  • בתאריך: 03.11.16
ציון 5/5
 
‘בדקו את גודל התיק שעולה ...’ בדקו את גודל התיק שעולה למטוס ומשקלו בצורה מאוד מקפידה - כנראה כי יש לשלם על כל חריגה ולו הקטנה ביותר....חבל!!!
  • עפרה רובינשטיין, זכרון יעקב
  • בתאריך: 30.10.16
ציון 2/5
 
‘חברת התעופה הייתה בסדר ג...’ חברת התעופה הייתה בסדר גמור
  • לילך ששון, פרדס חנה-כרכור
  • בתאריך: 30.10.16
ציון 4/5
 
‘קיבלנו ביטול טיסה במייל ...’ קיבלנו ביטול טיסה במייל יממה לפני הנסיעה וממש בערב חג הביטול היה בסמס בשעה 03:00 בלילה כמובן שלא ישנו מקבלת הסמס לעומת זאת קיבלנו טיסה חלופית בלופטנזה, היה מדהים. שרות נפלא אוכל טעים
  • אהובה דור, ראש העין
  • בתאריך: 16.10.16
ציון 1/5
 
‘אין תלונות. בפעם הבאה קו...’ אין תלונות. בפעם הבאה קונים כרטיסים ישירות ב-airfrance.fr
  • Evelina Kovalev, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 15.10.16
ציון 5/5
 
‘לא רעה. יעילים, מנומסים,...’ לא רעה. יעילים, מנומסים, אבל אוכל לא מוצלח, מושבים לא מתכווננים, בטיסה לניס, צרפת.
  • דוד, ירושלים
  • בתאריך: 14.10.16
ציון 4/5
 
‘מטוס מעולה, ארוחת בוקר מ...’ מטוס מעולה, ארוחת בוקר מבישה. אי אמירת אמת!!! באתר של גוליבר היה מצויין המחיר וכשהגענו לשדה הופתענו לגלות שהטמינו לנו מלכודת מכוערת והתבקשנו להוסיף כ 40 דולר על מזוודה של 15 ק״ג. אנחנו טסים עם גוליבר באופן קבוע ומעולם לא נתקלנו בסוג כזה של סחטנות...
  • שלמה ברקן, כפר סבא
  • בתאריך: 13.10.16
ציון 2/5
 
‘הטיסה התעכבה ב45 ביציאה ...’ הטיסה התעכבה ב45 ביציאה מהארץ. לא הספקנו את הטיסה לבוסטון ונאלצנו להשאר יום בפאריז. אף טיסה לא יצאה בזמן ותמיד היה עיכוב.
  • אורי, פתח תקוה
  • בתאריך: 05.10.16
ציון 3/5
 
‘טסתי איתם לניו יורק במחל...’ טסתי איתם לניו יורק במחלקת עסקים. בדרך חזרה התבטלה הטיסה שלי מניס שבצרפת לנתב"ג. לא הצלחתי בשום אופן להשיג אותם בטלפון וזה עלה לי בעוד יומים בניס וחזרה במחלקת תיירים עם חברב אחרת. כמובן שכל ההוצאות הנוספות היו על חשבוני. שלא לדבר על הסבל ובזבוז הזמן.
  • ארי כספי, תל אביב -יפו
  • בתאריך: 28.09.16
ציון 1/5
 
‘השירות אדיב וטוב יותר בט...’ השירות אדיב וטוב יותר בטיסות מפריס להואנה מהרבה בחינות ולעומת זאת בטיסות מתל אביב לפריס השירות פחות טוב בהרבה הן מבחינת המטוסים, הן מבחינת האוכל ועוד. 03-5112222
  • ערן, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 25.09.16
ציון 3/5
 
‘הזמנו טיסה באייר פרנס לי...’ הזמנו טיסה באייר פרנס ליומיים ומסתבר שלא הודעתם לנו שטיסה זו הינה ללא מטען ודרשו מאיתנו לשלם עבור טרולר קטן וחבל שהדבר לא צויין בהמנתנו הטיסה היתה ללא כל דופי נשמח אם בפעם הבאה תיידעו אותנו על כל הפרטים שלא נעמוד במבוכה ולמנוע ויכוחים מיותרים תודה
  • דלויה זק ואסתר, זכרון יעקב
  • בתאריך: 25.09.16
ציון 5/5
 
‘החברה הכי גרועה ביותר. ’ החברה הכי גרועה ביותר.
  • גדי, תל אביב -יפו
  • בתאריך: 24.09.16
ציון 1/5
 
‘טיסה הלוך לא קיבלתי מושב...’ טיסה הלוך לא קיבלתי מושב אקזיט ששולם עליו 100$ טיסה חזור בוטלה עקב שביתה לא נמסרה הודעה נמצא פתרון רק בגלל שהגענו 4 שעות !!!!! לפני הזמן
  • שמואל כץ, הרצליה
  • בתאריך: 23.09.16
ציון 1/5
 
‘שירות מצוין , כיסאות מרו...’ שירות מצוין , כיסאות מרווחים וחווית טיסה נעימה . חשוב מאוד לטיסות ארוכות.
  • רומן קשת, מיתר
  • בתאריך: 23.09.16
ציון 5/5
 
‘המטוס היה עמוס וצפוף מאו...’ המטוס היה עמוס וצפוף מאוד, לא היה מבחר גדול בסרטים וכיוון והאוכל לא היה כשר, כל האפשרויות היו בשר וחלב יחד ונציג השירות בגוליבר לא חשב ליידע אותנו/ להציע מנה צמחונית, נותרנו רעבים למשך טיסה ארוכה מאוד.
  • רחל רוזנס, כרמיאל
  • בתאריך: 17.09.16
ציון 3/5
 
‘אוכל לא ממש טעים.’ אוכל לא ממש טעים.
  • שי שלום, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 03.09.16
ציון 2/5
 
‘טסה איתם שנים. לא מחליפה...’ טסה איתם שנים. לא מחליפה.
  • עדי, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 24.08.16
ציון 5/5
 
‘כספקית אמצעי תעבורה אייר...’ כספקית אמצעי תעבורה אייר פרנס בסדר גמור. כל שקשור לתנאי טיסה הם מתחת לממוצע. בשני הכוונים הוג אוכל קר ועלוב. המושבים לא היו ניתנים להטיה ( אבל בהחלט לא צפופים)
  • מנחם הופר, מודיעין
  • בתאריך: 18.08.16
ציון 3/5
 
‘שירות נעים וצוות אדיב’ שירות נעים וצוות אדיב
  • חביבה ארזי, רמות השבים
  • בתאריך: 17.08.16
ציון 5/5
 
‘טוב’ טוב
  • שמוליק סוכרי, הוד השרון
  • בתאריך: 08.08.16
ציון 4/5
 
‘מצוין’ מצוין
  • אפרים, בני ברק
  • בתאריך: 08.08.16
ציון 5/5
 
‘מזוודה לא הגיע ליעד ולכן...’ מזוודה לא הגיע ליעד ולכן פגע לנו בחופשה.נאמר לנו שברגע שנעשה צייק אין 24 שעות לפני הטיסה נוכל לשלם על המזוודות ולחסוך הרבה כסף(דבר שלא נאמר עי גוליבר לפני רכישת הכרטיסים)וברגע שעשינו צייק אין לא ניתן היה לשלם עבור המזוודות ונאלצנו לשלם בשדה 30 יורו ל
  • זאב רף מושב אילניה, אודים
  • בתאריך: 22.07.16
ציון 3/5
 
‘טיסות נעימות ושרות אדיב’ טיסות נעימות ושרות אדיב
  • איתי וייץ, חיפה
  • בתאריך: 14.07.16
ציון 4/5
 
‘חברה בינונית; שרות במטוס...’ חברה בינונית; שרות במטוס מינימאלי, דיילים עובדים כדי לצאת ידי חובה.
  • ישראל גולדשטיין, הרצליה
  • בתאריך: 13.07.16
ציון 3/5
 
‘טיסה סבירה (לא יותר) מכל...’ טיסה סבירה (לא יותר) מכל הבחינות חוץ מנקודה אחת אבל חשובה: אתם/הם מכרתם לי כרטיסים בלי תכולה! לא ידעתי (אחרת לא הייתי קונה) ונאלצתי לשלם 30$ בנתב"ג כדי לרשום את המזוודה שלי. בהתחלה חשבתי שאני משתתף בפרק של "מצלמה נסתרת".
  • זן זק יעקב סלומון, כפר יונה
  • בתאריך: 09.07.16
ציון 2/5
 
‘אכזבה! עשיתי הזמנה דרך ג...’ אכזבה! עשיתי הזמנה דרך גוליבר עבור טיסה לניס. המחיר שהיה רשום באתר היה ללא מזוודות! רק לאחר שביצעתי את ההזמנה נאמר לי על כך. בנוסף, נאמר לי שאני יכולה להכנס לאתר האינטרנט ושם לבצע את ההזמנה של המזוודות, ובגלל שטסנו עם תינוקת, זה לא נתן לי לעשות זאת.
  • מוריה, ירושלים
  • בתאריך: 08.07.16
ציון 2/5
 
‘בסדר’ בסדר
  • צפריר צור, אחר
  • בתאריך: 02.07.16
ציון 3/5
 
‘הטיסה היתה טובה, הצוות א...’ הטיסה היתה טובה, הצוות אדיב
  • אופיר, קרית אונו
  • בתאריך: 26.06.16
ציון 4/5
 
‘המזון בשתי הטיסות (הלוך ...’ המזון בשתי הטיסות (הלוך לניס חזור מפריז) היה מבחיל (במילים עדינות) בנמל התעופה בפריז היחס היה לא אדיב וכמעט אחרנו לטיסה.וגרוע מכל בטיסה הלוך- לניס נאלצנו להוסיף 30$ לאיש עבור המטען דבר שלא הוזכר כלל בעת הזמנת הטיסה וזו כבר כנראה אשמת גוליבר ולא אייר
  • אבישי טל, גבעת חיים מאוחד
  • בתאריך: 17.06.16
ציון 1/5
 
‘אין כמו אל - על! :) :) :...’ אין כמו אל - על! :) :) :)
  • צ'פליק לאוניד, פתח תקוה
  • בתאריך: 16.06.16
ציון 4/5
 
‘צפוף, יחס הצוות פושר, שי...’ צפוף, יחס הצוות פושר, שירות לנוסעים הנזקקים לעזרה - ירוד.
  • יהודית שמש, אשקלון
  • בתאריך: 16.06.16
ציון 2/5
 
‘בסה"כ שרות טוב, אך ארוחת...’ בסה"כ שרות טוב, אך ארוחת בוקר שהוגשה בטיסה ברמה די נמוכה.
  • יורי, קרית ים
  • בתאריך: 09.06.16
ציון 4/5
 
‘חברה מצויינת, הופתעתי מא...’ חברה מצויינת, הופתעתי מאוד לטובה. יחס נהדר מצד אנשי הצוות
  • יוליה קוגן, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 09.06.16
ציון 4/5
 
‘כל טיסותנו לליסבון ,דרך...’ כל טיסותנו לליסבון ,דרך פאריס,הלוך וחזור ארצה , יצאו בזמן וללא כל דחיה .הצוותים במטוסים יעילים ונותנים שרות נאות. באשר לאוכל המוגש, ארוחה קרה מהארץ לפאריס וכריך מפאריס ליסבון ,אלה אינם עונים על הציפיות....ראוי היה לשדרג את האוכל. עלות הטיסה ושעת
  • נתי , ירושלים
  • בתאריך: 07.06.16
ציון 4/5
 
‘מטוסים נוחים, חווית טיסה...’ מטוסים נוחים, חווית טיסה סבירה.
  • פליקס, רמת גן
  • בתאריך: 04.06.16
ציון 4/5
 
‘חברת תעופה גזלנית , שקרנ...’ חברת תעופה גזלנית , שקרנית וללא כל מצפון ותודעת שירות. ממליץ להתרחק כל עוד אפשר.
  • מיכאל, נתניה
  • בתאריך: 22.05.16
ציון 1/5
 
‘הטיסה היתה טובה והאיחורי...’ הטיסה היתה טובה והאיחורים סבירים.הבעיה הייתה הדרישה המפתיעה לשלם בדלפק על כל מזוודה 30 $ לכל כיוון. ועוד הפתעה: הם סיפרו לי שאם הייתי משלמת מראש באינטרנט זה היה עולה חצי!!!!! איפה הייתם אתם עם המידע הזה?????
  • אילנה בינג, משמר השבעה
  • בתאריך: 20.05.16
ציון 3/5
 
‘הטיסה עד פריז היתה סבירה...’ הטיסה עד פריז היתה סבירה הטיסה מפריז לברזיל היתה הרבה יותר טובה טעון שיפור: אי-אפשר היה לקבוע את מקומות הישיבה אלא זה נעשה על-ידם ללא אפשרות לשינוי
  • צופיה שרייבר, עומר
  • בתאריך: 19.05.16
ציון 4/5
 
‘יחס אדיב, קבלנו מנה ללא ...’ יחס אדיב, קבלנו מנה ללא גלוטן שהוזמנה מראש.
  • תמיר, ראשון לציון
  • בתאריך: 13.05.16
ציון 5/5
 
‘סביר ’ סביר
  • אושרי בן ישי, ביצרון
  • בתאריך: 04.05.16
ציון 3/5
 
‘חבל שלא צויין בצורה ברור...’ חבל שלא צויין בצורה ברורה שצריך לשלם עבור המזוודות בנוסף בשדה התעופה
  • vardit ber, משמר השבעה
  • בתאריך: 22.04.16
ציון 4/5
 
‘ היום חזרה אימי שהיא מבו...’ היום חזרה אימי שהיא מבוגרת עם אייר פראנס שרות מושלם, ליוו אותה בכסא גלגלים עד לפגישה עם בנותיה.. חזקו ואימצו
  • איריס, חיפה
  • בתאריך: 21.04.16
ציון 4/5
 
‘החברה סבירה פלוס בהלוך.ב...’ החברה סבירה פלוס בהלוך.בחזור סיוט.שעתיים עמדנו בתור לבידוק ששאלו אותנו אם יש דברים חדים במזוודה וזאת לאחר שעשינו צק אין במחשב.עובד אחד על כל הטיסה.אם כבר בודקים שיבדקו. זה היה מתסכל ומדכא.הגעתי קודם לדיוטי פרי לא בשביל הבדיחה הזו.טסתי מאמסטרדם ולא בו
  • אייל שליט, אבו סנאן
  • בתאריך: 21.04.16
ציון 1/5
 
‘הייתי מצפה שבטיסה שאורכה...’ הייתי מצפה שבטיסה שאורכה כמעט חמש שעות שהאוכל שיוגש יהיה חם (לפחות חלקו) שלא לדבר על האיכות ושמערכת הבידור תהיה אטרקטיבית יותר (לא צריך מסך אישי אבל לפחות סרט או תוכנית בידור דוברת אנגלית עם תרגום לאנגלית או לעברית. איו שום סיבה לשים תוכניות כלכליות
  • עידן, מזכרת בתיה
  • בתאריך: 19.04.16
ציון 1/5
 
‘נסענו עם AIR MEDITIRENIA...’ נסענו עם AIR MEDITIRENIAN לפריז. למרות שהיה מדובר בטיסה ישירה, עם עלייתנו למטוס הודיע הקפטן שינחת באתונה לתדלוק. בעקבות כך היה עיכוב של שעה וחצי, לא ירדנו מהמטוס כשתדלקנו ולכן הטיסה הפכה מקצרה יחסית לטיסה ארוכה מייגעת עם שירות גרוע
  • עידו מי-רז, רמת גן
  • בתאריך: 11.04.16
ציון 1/5
 
‘בסדר גמור’ בסדר גמור
  • יהודה, ירושלים
  • בתאריך: 05.04.16
ציון 5/5
 
‘אני מרוצה מאד מגוליבר הי...’ אני מרוצה מאד מגוליבר היתה לי הפתעה עת שקבלתי חוברתעל הטיוליםוהמקומות החשובים במונטריאל. לפני שנה אף הזמנתי דרככם נופש לקבוצת המשפחה לים המלח והכל היה מצויין מצדכם.לא אשכח אתכם
  • גבאי אלי, רמת גן
  • בתאריך: 04.04.16
ציון 5/5
 
‘חברה גרועה ביותר עדיף לט...’ חברה גרועה ביותר עדיף לטוס עם לופטהנזה.
  • יניב, תל אביב -יפו
  • בתאריך: 04.04.16
ציון 1/5
 
‘הטיסה בהלוך למרות שהייתה...’ הטיסה בהלוך למרות שהייתה טיסה סדירה , מאוד לא נוחה במטוס ברמת אוטובוס. בחזור טרטרו אותנו מדלפק לדלפק בגלל בעיית ביטחון שהייתה בשדה וכמעט הפסדנו את הטיסה למרות שהגענו שעתיים וחתי לפני הטיסה ולבסוף עוד כעסו עלינו ולא היו מוכנים לשמוע וכמעט לא נתנו לנו
  • שלומית אוזנה, ראשון לציון
  • בתאריך: 02.04.16
ציון 1/5
 
‘המרווח בין הכיסאות במטוס...’ המרווח בין הכיסאות במטוס קטן מידיי, והם לא נותנים ארוחה בטיסה הארוכה. צוות הדיילים היה מאוד אדיב ונעים
  • אביב טרון, אחר
  • בתאריך: 30.03.16
ציון 3/5
 
‘צפיפות קשה מאד במטוסים. ...’ צפיפות קשה מאד במטוסים. חיוכים נדיבים, כיבוד סביר. השתייה ללא הגבלה.
  • דוד גלנטה, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 29.03.16
ציון 2/5
 
‘לא מחליפה אותם בשום מחיר...’ לא מחליפה אותם בשום מחיר אחלה חברה
  • סלעית, אילת
  • בתאריך: 18.03.16
ציון 1/5
 
‘מצויין,השירות והאוכל’ מצויין,השירות והאוכל
  • יובל וינר, להבים
  • בתאריך: 13.03.16
ציון 5/5
 
‘היתה חופשה מושלמת... כבר...’ היתה חופשה מושלמת... כבר מתכננים את החופשה הבאה. תודה!
  • עדי גלולה, מודיעין
  • בתאריך: 09.03.16
ציון 5/5
 
‘מצוינת’ מצוינת
  • אליעזר פרץ, מיתר
  • בתאריך: 06.03.16
ציון 5/5
 
‘סביר’ סביר
  • אפי ליזרוביץ, שוהם
  • בתאריך: 25.02.16
ציון 3/5
 
‘טייסים טובים (מורגש בנחי...’ טייסים טובים (מורגש בנחיתות בעיקר) , שירות זמין ואדיב מטוס מרווח
  • אל, רעננה
  • בתאריך: 18.02.16
ציון 4/5
 
‘בטיסה הקודמת הוגש לנו כר...’ בטיסה הקודמת הוגש לנו כריך די דוחה כארוחה...הפעם היה בהחלט שיפור כאשר קיבלנו מגש די מגוון.
  • אריאל , אור עקיבא
  • בתאריך: 15.02.16
ציון 4/5
 
‘אין טיענות, שירות אדיב כ...’ אין טיענות, שירות אדיב כל פעם הדיילים חייכו, האוכל גם לא היה יותר מידי רע, מה רציתם סטייקים? בשום חברת תעופה לא יגישו לכם אנטריקוט כמובן.. באמת שהאוכל סבבה, יש גם בידור בטיסות הארוכות (טסתי איתם מישראל לצרפת ומשם לבואנוס איירס) בקיצור - שווה. בהצלחה
  • איתי, באר שבע
  • בתאריך: 14.02.16
ציון 5/5
 
‘נגבה מחיר נוסף בלת"מ על ...’ נגבה מחיר נוסף בלת"מ על מזוודה אחת עם סקי 30 $. הציוד הגיע באיחור של יומיים, מעל 48 שעות איחור. נגרם אובדן של 2 ימי סקי. איתור הציוד התאפשר רק לאחר שיחות טלפון רבות ויקרות.
  • מורדי מורטון, באר שבע
  • בתאריך: 10.02.16
ציון 1/5
 
‘השירות היה בסדר גמור.’ השירות היה בסדר גמור.
  • רזי גורן, אחר
  • בתאריך: 08.02.16
ציון 5/5
 
‘האוכל היה לא יותר מבינונ...’ האוכל היה לא יותר מבינוני, ציפינו מהצרפתים ליותר בנושא הקולינרי.
  • ירון בדנני, קדימה
  • בתאריך: 08.02.16
ציון 3/5
 
‘אתר שלהם באנגלית ולא מתו...’ אתר שלהם באנגלית ולא מתורגם לעיברית מאוד לא מובן מסובך
  • דבורה אהרון, אופקים
  • בתאריך: 07.02.16
ציון 3/5
 
‘אוכל ברמה נמוכה שירות לא...’ אוכל ברמה נמוכה שירות לא אדיב מחיר סביר מטוסים מיושנים בסך הכל חברה לא משהו ממליץ להזמין רק אם יש די טוב
  • נוסע מתמיד, אחר
  • בתאריך: 02.02.16
ציון 2/5
 
‘יחס יפה ועדיב, טיסה שקטה...’ יחס יפה ועדיב, טיסה שקטה בתנאים טובים ואוכל יותר מסביר,בהחלט אני בהחלט ממליץ.....
  • ויין ג'ק, ירושלים
  • בתאריך: 31.01.16
ציון 4/5
 
‘מרגישה מרומה!!תרגיל של ש...’ מרגישה מרומה!!תרגיל של שיווק דיל נמוך והסתרת אינפורמציה באותיות קטנות.
  • חיה צוויגנבאום, אחר
  • בתאריך: 31.01.16
ציון 1/5
 
‘רק בסדר. אין מסכי טלויזי...’ רק בסדר. אין מסכי טלויזיה לא מרכזי ולא אישי בטיסה לאירופה
  • גלית בן שמחון, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 30.01.16
ציון 3/5
 
‘התיק שלי לא הגיע ליעד , ...’ התיק שלי לא הגיע ליעד , וכשהגיע אלי הביתה היה שבור הרוס ומנופץ לגמרי
  • דוד מזרחי, הוד השרון
  • בתאריך: 29.01.16
ציון 1/5
 
‘הכל היה בסדר מלבד האוכל ...’ הכל היה בסדר מלבד האוכל זרקתי את הקופסא כפי שהיא ממש לא אכיל. זאת הייתה המנה הכשרה. אני לא יודעת איך מנות אחרות.
  • נאוה, אחר
  • בתאריך: 12.01.16
ציון 3/5
 
‘כנוסעת ותיקה באייר פרנס ...’ כנוסעת ותיקה באייר פרנס אין לי תלונות רק שבחים.פרט למזון שמוגש שהינו דל ביותר.
  • אוגניה גולדשמידט, רחובות
  • בתאריך: 07.01.16
ציון 4/5
 
‘שרות אדיב ונעים’ שרות אדיב ונעים
  • אסנת לידר, רחובות
  • בתאריך: 26.12.14
ציון 5/5
 
‘מטוס קטן, צפיפות מושבים ...’ מטוס קטן, צפיפות מושבים , אין מרווח לרגליים, אוכל גרוע מאוד
  • רמי אורפז, אורנית
  • בתאריך: 22.12.14
ציון 2/5
 
‘השירות אדיב וניתן מענה ל...’ השירות אדיב וניתן מענה לכל פנייה של הנוסעים, מחלקים אזניות ללא עלות (כן... יש חברות שמחלקות אזניות רק בתשלום) - מצוין.
  • יעקב וששונה ברוך, מזכרת בתיה
  • בתאריך: 17.12.14
ציון 4/5
 
‘אייר פראנס חברה ככל החבר...’ אייר פראנס חברה ככל החברות המזוודות שלנו לא עברו איתנו בקונקשיין בפריז הגיעו ביום איחור אך הגיעו עם שליח עד הבית אך בסך הכל הם היו בסדר גמור תודה
  • עופר ויניק, חיפה
  • בתאריך: 05.12.14
ציון 3/5
 
‘טיסה מפריס באיחור כשעה ו...’ טיסה מפריס באיחור כשעה ובנוסף כשעה ישבנו בתוך המטוס חיכינו למישהו...לא ראיתי שמישהו נכנס בסוף. אומנם מטוס נקי, כיסאות רגילות, דיילים משתדלים. באל-על אני נהנת טיפה יותר. אבל סביר ביותר.
  • אירה, אחר
  • בתאריך: 14.11.14
ציון 3/5
 
‘חברה טובה. הדיילים היו נ...’ חברה טובה. הדיילים היו נחמדים, לא היו התעכביות, מחיר זול, אוכל טעים. אבל מסך אחד מעל כל שלושה כיסאות ומקום מאוד קטן לרגלים.
  • נעמה , תל אביב
  • בתאריך: 17.07.14
ציון 4/5
 
‘בשנים אחרונות שירות לא ט...’ בשנים אחרונות שירות לא טוב, חוסר התחשבות מזמן הטיסה ולפני, התנהגות עויינת של הצוות בטיסות מישראל ולישראל
  • הד, חיפה
  • בתאריך: 01.10.13
ציון 1/5
 
‘חברה טובה סה"כ, מטוסי הא...’ חברה טובה סה"כ, מטוסי האיירבוס 320 מת"א לפריז סבירים ומעלה. האוכל לא היה לטעמי, גם בהלוך וגם בחזור. יותר טובה מאל על, זה בטוח.
  • נדב, תל אביב
  • בתאריך: 03.08.13
ציון 4/5
 
‘חברה מעולה. טסתי עימם מס...’ חברה מעולה. טסתי עימם מספר פעמים, כולל לארה"ב. שירות אדיב במיוחד, אוכל סביר ביותר, מחיר זול יחסית לחברות אחרות. מטוסים מרווחים. בהחלט אמשיך לטוס עם אייר פראנס.
  • שושי ש. , ירושלים
  • בתאריך: 25.07.13
ציון 5/5
 
‘טסתי איתם לאוסקה דרך פרי...’ טסתי איתם לאוסקה דרך פריז. ע ם המטוס הA380 החדש . אוכל ושירות מצוין . מומלץ בייחוד לטיסות ארוכות.
  • עידו , גליל
  • בתאריך: 27.06.13
ציון 5/5
 
‘טסתי איתם למרכז אמריקה ו...’ טסתי איתם למרכז אמריקה ובחזרה, המחיר היה הכי זול שמצאתי והשירות היה מצויין.
  • מאיר, ירושלים
  • בתאריך: 22.05.13
ציון 4/5
 
‘בשנה שעברה טסתי עם אייר ...’ בשנה שעברה טסתי עם אייר פרנס לקזבלנקה, דרך פריז. השירות היה אדיב, ולמרות שרציתי לתרגל את הצרפתית שלי, הדיילות דיברו באנגלית (!), והטיסות עברו בנעימים
  • יצחק, אפרתה
  • בתאריך: 13.02.13
ציון 4/5
 
‘חברה טובה מאוד, מבחינתי ...’ חברה טובה מאוד, מבחינתי לא פחות מבריטיש ולופטהנזה. אוכל מצויין וכמעט ואין איחורים...
  • דין, אריאל
  • בתאריך: 24.08.12
ציון 4/5
 
‘טסתי איתם למקסיקו סיטי, ...’ טסתי איתם למקסיקו סיטי, היו מצויינים. אני ממליצה...
  • מיה, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 24.08.12
ציון 3/5
 
‘החלק הטוב של הטיסה היה ה...’ החלק הטוב של הטיסה היה ההגעה לפריז. המושבים צפופים, הסרט שודר על מסך מרכזי, האוכל לא משהו והדיילים- נו טוב, צרפתים, אמרנו?
  • הגר, רמת גן
  • בתאריך: 21.07.12
ציון 2/5
 
‘טסתי איתם כמה פעמים בטיס...’ טסתי איתם כמה פעמים בטיסות טראנס אטלנטיות ובכל אחת מהפעמים הייתי מרוצה. שירות אדיב ומקצועי, מושבים מרווחים במחלקת התיירים ואפילו מזון טעים ( מצרך נדיר בדרך כלל).
  • גיא, ראשון לציון
  • בתאריך: 20.07.12
ציון 4/5

*Now with hotel reviews by



GLV-WEB01