|
|
"טסנו לאילת. הגענו לטיסה חצי שעה לפני ההמראה כי היו פקקים. תוך 5 דקות עלינו על האוטובוס למטוס. הכל היה כל כך מהר ולעניין. בכיף!
"
|
"איחורים קלים, אוכל לא משהו, אבל סה"כ לא רע."
|
"טסנו איתם השנה לאילת לניס ולברלין.הטיסות יצאו וחזרו בזמן.ההזמנות באיטרנט בוצעו מיידית.השירות במטוס היה טוב.גם האוכל היה ארוז נקי מספיק וטעים.לא דורשים יותר קרא עוד
|
"שירות טוב הטיסה יצאה בזמן ונחתה בזמן
יחס אדיב ומקצועי"
|
"שמעתי עליהם הרבה ורציתי לטוס איתם והם אכן לא מאכזבים. מה שכן, מזל שהחברה בה אני עובדת שילמה על הכרטיס והמבין יבין"
|
|
|
|
"טסתי איתם הרבה מאוד פעמים ואני מאוד נהנה מטוסים חדשים מחירים זולים אוכל טעים כל מה שצריך"
|
"טיסות יצאו בזמן כולל הקורא. לא צריך יותר."
|
"חברה מצויינת, שירות אדיב
החברה עם היצע טיסות ההמשך הגדול ביותר
כאחד שטס הרבה לעסקים באפריקה אכן החברה המומלצת ביותר.
רק דבר אחד שישנם מטוסים ישנים מדי פעם קרא עוד
|
"חברה מצויינת, שירות מעולה וטיסה ברמה גבוהה"
|
"חברה מצויינת , דיוק בזמנים, שרות אדיב, שתיה בלי הגבלה, ממש מה שמצופה מחברה נותנת שרות, אני מעדיף כל פעם אם אפשרי לנסוע אתם"
|
"אני מאוד נהנה מהשרות של איבריה"
|
"חברה טובה מאוד מטוסים נוחים ושרות מעולה"
|
"אדיבים ועומדים בזמנים, אך ללא פינוקים מיוחדים במהלך הטיסה"
|
"the flight att are courtious and polite they acomodate me with exit raws seats with NO EXTRA charge"
|
|
"השרות היה טוב והטיסה הייתה נעימה"
|
"חברה מצוינת, שרות ליגת על, אני טס לארצות הברית רק איתה. אל על צריכה ללמוד מחברות אמריקאיות..."
|
"חברה טובה בקנ"מ אמריקאי."
|
"שרות מעולה, דייקנות, פשות כייף לנסוע איתם"
|
|
|
"במילה אחת מעולההההההה
לא סופר את אלעל ממטר. שירות מעולה במטוס. מטוסים מתקדמים הכל היה 10 "
|
"'חלק ולעניין' - זה מה שהכי מאפיין את קונטיננטל. אין שום דבר מרגש אצלם, אין הפתעות לטובה, וגם לא לרעה. חברת תעופה שעובדת לפי נהלים ברורים, ועושה הכל נכון. בשיטה קרא עוד
|
"חברה טובה והגונה מאוד
טסנו ב 8.13 מת"א ל SF הורים + 4 ,במטוס ממדריד לSF היתה תקלה והטיסה החליפית היתה לאחר 30 שעות.קיבלנו שרות מעולה כולל מלון 5 כוכבים קרא עוד
|
"אני ממליץ לכל עם ישראל לטוס עים אייר קנדה."
|
|
"הברה יעילה ושירות מעולה."
|
"על מנת לבצע ש'יק אין והזמנת מושבים נזקקנו לקוד מהחברה שלא ניתן לנו עם אישור ההזמנה. לא היה ברור איך לבצע את הצ'יק אין ורק לאחר שבצענו זאת עם מספרי כרטיסי הטיסה קרא עוד
|
"הפתעה טובה
שנים הססתי לטוס עם חברות לא ידועות
הוכחתי לעצמי שזה אפשרי
מחיר ואיכות הולכים יחד"
|
"בכללי הטיסות היו טובות נעימות ונוחות חוץ מהטיסה מבנגקוק לטשקנט.מטוס קטן ישן מפוצץ עד אפס מקום לא היה מקום לציוד האישי ועיכוב של שעה בהמראה וכך גם מטשקנט לפה אך קרא עוד
|
|
|
"cבטיסת הלוך האוכל היה סביר, בטיסת חזור גרוע.
טיסות הפנים התנהלו כסדרן , השרות אדיב."
|
"חברת התעופה (ג'ורדן רויאל) הייתה טובה, הטיסות יצאו במועד, הטטיפול היה יעיל ואדיב. "
|
|
"הופתעתי לטובה. צוות מקצועי ויעיל. ארוחות בכשרות מהודרת הגיעו כמו שצריך. יצאו בזמן טיסות יצאו בזמן."
|
|
"הציון שלנו הוא 10 מתוך 5 לארבע טיסות, ולמשרדי החברה בתל-אביב הציון הוא 1"
|
"air mediterrannee: עמדו בזמנים, קצט קשה לשבת למי שיש לא רגליים ארוכות. צוות נעים."
|
|
|
|
"תמורה מצוינת יחסית למחיר"
|
" כאמא הדואגת שילדיה יקבלו את הטוב ביותר שמחה שג'ני צ'רנוב בחרה עבור הילדות את המטוסים שענו לדרישות שלהן , היו מקצועיים, אדיבים,ועמדו בזמנים.הייתה זו חברת אייר קרא עוד
|
|
|
|
"air canada טובה מאוד וגם luptansa"
|
"בהתחלה חששתי.ממה ששמעתי מאנשים.בפועל היתה טיסה מעולה לא נופלת מהגרוטאות של אלעל.האוכל היה של חברת המשביע."
|