"סוף סןף הם הורידו את התשלום עבור נוסעה מתמיד. יש גם שיפור משמעותי של השרות במטוס."
|
"עשיתי טעות שנרשמתי לטיסה דרך חברת גוליבר. יותר לא אחזור על הטעות הזו. אני מספר גם לחברי שיזהרו מלהרשם דרך חברת גוליבר לטיסה. את הסיפור סיפרתי גם לחברת ארקיע קרא עוד
|
"טסתי איתם מתל אביב לרומא הטיסה הייתה טובה המטוסים די חדשים והשירות טוב לאחר מכן הייתה לי טיסה מרומא לניו יורק שידרגו אותי למחלקת עסקים ושם זה בכלל רמה ארחת קרא עוד
|
"טיסה נוחה, צוות ישראלי אדיב וידידותי. מגישים מים וכיבוד קל, ולא ארוחות."
|
"חברה טובה שירות מהיר ויעיל!"
|
"התרשמתי לטובה מהחברה תעופה , השירות מעולה, הארוחות טעימות והיה מאוד מרווח ונוח.. לצערי כשחזרתי לארץ היה בעיה עם התיק שלי שלא הגיע עם שאר המזוודות ואני עדיין קרא עוד
|
"טסתי למונגוליה פעמיים שנה שעברה, מסך אישי, אוכל טוב מאד, מושבים לא ממש נוחים, איחורים קלים ב-7 מ-8 טיסות (באחת מהם נלחצתי), השדה באיסטמבול צפוף מאד ולא נוח, קרא עוד
|
|
"אין אל החברה היא במקום 1 שירות מעולה אוכל טעים מאוד מישחקים וסרטים יפים ונהדרים "
|
"טיסות יצאו בזמן כולל הקורא. לא צריך יותר."
|
"מושלמת. רצוי ללמוד מהם בכל הקשור בשרות, דיוק, יחס, אדיבות ושיירבו כמותה "
|
"הטיסה בסדרר, אך הצוות בקבינה לא מתיחס כל כך לבקשות."
|
"פשוט מדהימים !!! אוכל רמה גבוה , כיסאות רמה גבוה , מסך עם שירים סרטים ומשחקים הכי עדכניים שיש . שירות מכל הלב . היה גלידות ופיצות וקוראסון עם קפה בבוקר !!! קרא עוד
|
"האוכל הכשר היה טוב רק בטיסה שיצאה מהארץ, חוץ מזה חברה מצויינת מטוסים נוחים."
|
"חיובית : דיוק שעוד לא חוויתי בשום חברה"
|
"נקי, דיילים/ות נחמדים, מספיק מקום לרגליים. "
|
"חברת תעופה מצויינת. מזה שנים אני טסה איתם למיאמי. שרות ומטוסים טובים. חבל שהיפסיקו את הטיסות הישירות לאטלנטה, זה הקל מאד על הטיסה למיאמי. "
|
|
"הזמנו ארוחה צימחונית וזה היה מתחת לכל ביקורת, לא אכלנו.
הזמנו צמחוני כי אנחנו לא אוכלים בשר ודג. בדיעבד היה נראה שארוחת הבוקר הסטנדרטית יכלה להתאים לנו ונראתה קרא עוד
|
"חברה מקצועית עם יחס אדיב ומטוסים חדישים. הבעיה היחידה הינה עניין המזוודות שבה ניתן לקחת רק מזוודה אחת גדולה ולא שתיים.
כטבעוני שירתו אותי בהתאם ונתנו אוכל קרא עוד
|
"טסתי איתם לארהב וכן טיסות פנים. טובים מאוד. מטוס נוח וחדיש. מחיר סביר בהחלט."
|
"חברה מצויינת שרות יעיל ומהירכולל הטיפול בשדה התעופה ביוון"
|
|
|
"הטיסה הכי קצרה למזרח הרחוק כולל אוכל כשר
כישראלי את מרגיש ביטחון ונותנים כבוד ואם יודעים שאתה ישראלי וזה לא מעניין אותם
בעמן השירות נפלא וגם לאורך כול קרא עוד
|
"'חלק ולעניין' - זה מה שהכי מאפיין את קונטיננטל. אין שום דבר מרגש אצלם, אין הפתעות לטובה, וגם לא לרעה. חברת תעופה שעובדת לפי נהלים ברורים, ועושה הכל נכון. בשיטה קרא עוד
|
"חברה טובה והגונה מאוד
טסנו ב 8.13 מת"א ל SF הורים + 4 ,במטוס ממדריד לSF היתה תקלה והטיסה החליפית היתה לאחר 30 שעות.קיבלנו שרות מעולה כולל מלון 5 כוכבים קרא עוד
|
"השרות מצויין. מסכים אישיים "
|
"תקשיבו אני מאד אוהבת את טרנסיירו אני טסה בטרנסיירו מאז שהיתי בת 7 חודשים וגם לא לוקחים שם כסף על ילדים שטסים לבד חוץ מזה גם נותנים לילדים ערכה מיוחדת כדי שלא קרא עוד
|
"לדעתי אייר בלטיק זה חברה מצויינת אני טסה בחברה הזאת כל שנה ללטביה וכשהגענו לשם וחזרנו לישראל ממש מרוצים מהשירות שלהם."
|
"חברת תעופה שטסטי איתה היתה גרמנית NIKI וזה היה די טוב"
|
"לו"ז מצוין טיסות קונקשיין מתפקדות מעולה אין שרות פריי אפי' לא כוס מים אבל שווה כי המחיר מדבר בסןף"
|
|
|
|
"cבטיסת הלוך האוכל היה סביר, בטיסת חזור גרוע.
טיסות הפנים התנהלו כסדרן , השרות אדיב."
|
"חברת התעופה (ג'ורדן רויאל) הייתה טובה, הטיסות יצאו במועד, הטטיפול היה יעיל ואדיב. "
|
"אזרבייג'ן איירליינס היו בסדר גמור . המראה ונחיתה בזמן , טיסה חלקה , שרות סביר . "
|
"הופתעתי לטובה. צוות מקצועי ויעיל. ארוחות בכשרות מהודרת הגיעו כמו שצריך. יצאו בזמן טיסות יצאו בזמן."
|
|
"הציון שלנו הוא 10 מתוך 5 לארבע טיסות, ולמשרדי החברה בתל-אביב הציון הוא 1"
|
"air mediterrannee: עמדו בזמנים, קצט קשה לשבת למי שיש לא רגליים ארוכות. צוות נעים."
|
|
|
|
"תמורה מצוינת יחסית למחיר"
|
" כאמא הדואגת שילדיה יקבלו את הטוב ביותר שמחה שג'ני צ'רנוב בחרה עבור הילדות את המטוסים שענו לדרישות שלהן , היו מקצועיים, אדיבים,ועמדו בזמנים.הייתה זו חברת אייר קרא עוד
|
|
|
|
"air canada טובה מאוד וגם luptansa"
|
"חוות הדעת אינה על חופשה אלא על יעילות ביצוע הזמנה באתר של גוליבר אתר יעיל איכותי ומקצועי שמחתי להזמין דרככם ואשמח לבצע הזמנות נוספות בעתיד בתודה גולן חורי"
|