"טסנו עם אל על up היה מצויין. שירות מעולה טיסה נעימה צוות אדיב ואיכותי ביותר"
|
"המטוסים הקטנים, הישנים והאיטיים - צריכים לצאת מפעילות."
|
|
|
"תמורה מספקת לתשלום
שרות משביע רצון בקרקע ובאוויר
אוכל סביר
מטוסים חדשים ונעימים"
|
|
|
"מעולה. מטוסים חדישים, מרווחים. שירות מצויין"
|
|
|
"טסתי איתם למרכז אמריקה ובחזרה, המחיר היה הכי זול שמצאתי והשירות היה מצויין."
|
"אני טסטי פעם ראשונה בחרת התעופה לא ידתי אותה וישר אהבתי אותה השירות מצוין האוכל טעים
מומלץ לכול העולם לטוס בא"
|
|
|
|
"הטיסה בסדרר, אך הצוות בקבינה לא מתיחס כל כך לבקשות."
|
"חברה מעולה טסתי איתם לברזיל המטוסים היו חדישים השירות גם כן והאוכל פשוט טעים ללא עיכובים פשוט חוויה"
|
"שיפור ניקר בשרות ובזמנים"
|
"יחס ושירות מצוין ואוכל איטלקי מעולה מאוד!! טסתי איתם לאוסלו עים טיסת המשך מוינה היה מצוין."
|
"היה עיכוב של כשעה ביציאה אבל הטיסה הייתה נעימה וקלה. יחס טוב ושרות מעולה."
|
"טסתי איתם לאטלנטה. המטוס אומנם היה ישן אך השירות היה 10."
|
"השירות היה אדיב ומקצועי. האוכל בטיסה היה טוב. אך המזגן בטיסה לא עבד, אלא איוורור בלבד בטיסה מבריסל בחזרה לארץ."
|
"טסתי איתם להולנד הקיץ. אין שמיכות ולא היה סרט קולנוע. בפעם הבאה רק אל על"
|
"חברה מקצועית עם יחס אדיב ומטוסים חדישים. הבעיה היחידה הינה עניין המזוודות שבה ניתן לקחת רק מזוודה אחת גדולה ולא שתיים.
כטבעוני שירתו אותי בהתאם ונתנו אוכל קרא עוד
|
"טיסה פנימית ב737-900, שקע אמריקאי, מסכים עם שידור חי של מעל 100 ערוצים, אוכל טעים.
טיסה לישראל ב777-200 חדש יחסית, מעל 600 סרטים טובים! אוכל סביר"
|
"הטיסה עברה חלק ומהר לשני הכיוונים. אוכל לא משהו."
|
|
|
"חברה תעופה ירדנית תענוג לטוס איתם יחס ושירות נפלאלא מזלזלים בנוסעים אוכל נהדר אין מה לומר רק חבל שזו חברה מוסלמית טסתי איתם לתאילנד 12 פעמים"
|
"טסתי איתם פעם אחת לניו יורק.
איזה שירות אדיב ומקצועי, יש מקום לרגליים במחלקת התיירים, מטוסים חדשים, שום איחור, אוכל אכיל ומחירים זולים מאד!!!!!!!!!!!
אני קרא עוד
|
"טסנו איתם במרץ ממדריד למיאמי, זוג + 2 ילדים, שירות יוצא מן הכלל, טיסה ארוכה שעברה בקלות , מסך אישי גדול עם סרטים ומשחקים, מעולה."
|
"אני ממליץ לכל עם ישראל לטוס עים אייר קנדה."
|
"שירות ואיכות המטוסים בלתי מספיקים"
|
"החברה מס' אחת לריגה אשר בלטביה"
|
"חברת תעופה שטסטי איתה היתה גרמנית NIKI וזה היה די טוב"
|
"אין הרבה מה לכתוב - פשוט היה טוב "
|
"הטיסה יצאה בזמן, דיילי הקרקע והאוויר היו אדיבים, נמה"ת בטשקנט קצת הזוי, אבל גם הקונקשן יצא בזמן ובסה"כ היה מצויין איתם."
|
|
|
"חברת תעופה מאוד נחמדה שרות טובק"
|
|
|
"אזרבייג'ן איירליינס היו בסדר גמור . המראה ונחיתה בזמן , טיסה חלקה , שרות סביר . "
|
"הופתעתי לטובה. צוות מקצועי ויעיל. ארוחות בכשרות מהודרת הגיעו כמו שצריך. יצאו בזמן טיסות יצאו בזמן."
|
|
"הציון שלנו הוא 10 מתוך 5 לארבע טיסות, ולמשרדי החברה בתל-אביב הציון הוא 1"
|
"air mediterrannee: עמדו בזמנים, קצט קשה לשבת למי שיש לא רגליים ארוכות. צוות נעים."
|
|
|
|
"תמורה מצוינת יחסית למחיר"
|
" כאמא הדואגת שילדיה יקבלו את הטוב ביותר שמחה שג'ני צ'רנוב בחרה עבור הילדות את המטוסים שענו לדרישות שלהן , היו מקצועיים, אדיבים,ועמדו בזמנים.הייתה זו חברת אייר קרא עוד
|
|
|
|
"air canada טובה מאוד וגם luptansa"
|
"בהתחלה חששתי.ממה ששמעתי מאנשים.בפועל היתה טיסה מעולה לא נופלת מהגרוטאות של אלעל.האוכל היה של חברת המשביע."
|