"גדולים!!!!!! גם בשירות, גם בצי המטוסים, יחס של הצוות יוצא מן הכלל. חברה מס' 1. יישר כוח. אל על זה ארץ ישראל
"
|
"סיפקה את השרות בצורה נאמנה."
|
"טסתי איתם למילאנו טיסה שעברה בשקט הדיילים נחמדים "
|
"אחלה של חברה. שירות מצוין, אוכל מצוין בתמורה למחיר הכרטיס, לפעמים יש עיכובים, מטוסים חדשים ! ציון 10"
|
|
|
"החברה המעודפת עלי לאורך שנים רבות. אני טס הרבה במחלקת עסקים . אך מסוף אוקטובר 2012 החברה חוזרת 20 שנה אחורה למטוסים צרים וטרמינל מיושן. יהיה להם הרבה מקום פנוי קרא עוד
|
"חברת תעופה מצויינת. השירות מעולה. האוכל טעים. שדה התעופה באיסטנבול נוח להתמצאות והקונקשן קצר ויעיל. אנחנו טסים איתם באופן קבוע."
|
"כל טיסותנו לליסבון ,דרך פאריס,הלוך וחזור ארצה , יצאו בזמן וללא כל דחיה .הצוותים במטוסים יעילים ונותנים שרות נאות. באשר לאוכל המוגש, ארוחה קרה מהארץ לפאריס קרא עוד
|
"החברה הטובה בעולם.
טסתי שלשום בחברה מתל אביב למוסקבה הודיעו לנו שהטיסה עוקבה ב5.5 שעות עקב מזג אוויר נוראי במוסקבה התעכזבתי כי היה לי טיסה למחורת חזרה לארץ אז קרא עוד
|
|
|
|
"חברה מעולה יחס אדיב צוות נעים . הכל מעולה."
|
"מעולה... ואפשר אצלהם למצוא דילים,מרווח מושבים מצויין,אוכל מעולה,ללא הגבלה,שרות 10-מומלץ.טסתי איתם לסין-בד"כ טיסה ארוכה ומעייפת,אבל בגלל נוחות המושב-כמעט לא קרא עוד
|
"שיפור ניקר בשרות ובזמנים"
|
"היתה לנו טיסת המשך אחרי 40 דקות. למרות איחור בהמראה של 40 דקות, המטוס נחת בזמן. דאגו ליידע לפני הנחיתה על קבלת אישור לטיסת ההמשך והגענו לטיסה כ5 דקות לפני קרא עוד
|
"שעות טיסה מאד נוחות בהיבט של ניצול מקסימאלי של ימי חופשה
שרות צק אין אדיב
עמידה בלוחות זמנים"
|
|
|
|
"הזמנו ארוחה צימחונית וזה היה מתחת לכל ביקורת, לא אכלנו.
הזמנו צמחוני כי אנחנו לא אוכלים בשר ודג. בדיעבד היה נראה שארוחת הבוקר הסטנדרטית יכלה להתאים לנו ונראתה קרא עוד
|
"חברה מעולה ודייל דובר עברית מקום לרגליים ומטוסים חדשים וממש תענוג!"
|
"מהיר נח בהיר ונותן מענה תוך זמן קצר"
|
"מצויינים, השירות, הזמנים והארוחות נהדרות"
|
"יוצאים מן הכלל מרגע הצ'ק אין ועד לחזרה ארצה (כולל הקדמת טיסה)
ביום א' לא לנסות לצלצל לשדה התעופה, הרבה יותר "זול" לקחת מונית לשדה ולהסדיר עניינים.
חברת קרא עוד
|
|
"חברה מעולה וטובה מאוד טסתי איתם 7 פעמים לניו יורק מטוס טוב 777-200 האוכל לא הכי טוב סביר אבל חברה טובה יחסית"
|
"חברה טובה מאוד, ממליצה בחום...אפשר לסמוך עליהם"
|
"חברה מדהימה ששוה לטוס בה לכל מקום אפשרי.
אוכל מפנק ומושבים מדהימים המתקפלים למיטה נוחה לשינה עמוקה."
|
"שירות ואיכות המטוסים בלתי מספיקים"
|
"הברה יעילה ושירות מעולה."
|
"חברת תעופה שטסטי איתה היתה גרמנית NIKI וזה היה די טוב"
|
"בהתחשב במחיר התמורה טובה."
|
"בכללי הטיסות היו טובות נעימות ונוחות חוץ מהטיסה מבנגקוק לטשקנט.מטוס קטן ישן מפוצץ עד אפס מקום לא היה מקום לציוד האישי ועיכוב של שעה בהמראה וכך גם מטשקנט לפה אך קרא עוד
|
|
|
"חברת תעופה מאוד נחמדה שרות טובק"
|
"השרות היה טוב ונוח אשמח בעתיד להשתמש באותו השרות
המחיר היה מעט גבוה ביחס למחיר שהוצע בחברה באופן ישיר"
|
|
"הופתעתי לטובה. צוות מקצועי ויעיל. ארוחות בכשרות מהודרת הגיעו כמו שצריך. יצאו בזמן טיסות יצאו בזמן."
|
|
"הציון שלנו הוא 10 מתוך 5 לארבע טיסות, ולמשרדי החברה בתל-אביב הציון הוא 1"
|
"air mediterrannee: עמדו בזמנים, קצט קשה לשבת למי שיש לא רגליים ארוכות. צוות נעים."
|
|
|
|
"תמורה מצוינת יחסית למחיר"
|
" כאמא הדואגת שילדיה יקבלו את הטוב ביותר שמחה שג'ני צ'רנוב בחרה עבור הילדות את המטוסים שענו לדרישות שלהן , היו מקצועיים, אדיבים,ועמדו בזמנים.הייתה זו חברת אייר קרא עוד
|
|
|
|
"air canada טובה מאוד וגם luptansa"
|
"בהתחלה חששתי.ממה ששמעתי מאנשים.בפועל היתה טיסה מעולה לא נופלת מהגרוטאות של אלעל.האוכל היה של חברת המשביע."
|