"ETHIOPIAN AIRLINES חברה לא רעה , אבל לעבור בנמל התעופה באדיס
אבבה זו חוויה לא נעימה.בעיה שעלתה בזמן הצ'ק אין היא שלא קיבלנו את הכרטיסים לטיסת ההמשך אלא היינו קרא עוד
|
|
"חברה דיי טובה, שירות טוב אך מטוסים קצת מיושנים."
|
|
|
|
|
|
|
"חברה מעולה. טסתי עימם מספר פעמים, כולל לארה"ב. שירות אדיב במיוחד, אוכל סביר ביותר, מחיר זול יחסית לחברות אחרות. מטוסים מרווחים. בהחלט אמשיך לטוס עם אייר פראנס. קרא עוד
|
"טיסות מצויינות, יצאו בזמן. היה אחלה. "
|
"אני טס איתם הרבה כמה פעמים בשנה, מאוד מאוד נהנה. ביחס לטיסה קצרה לקייב, המטוסים טובים, שירות טוב, הרגשה נעימה, אוכל למהדרין תמיד כשאני מזמין, בקיצור שירות קרא עוד
|
"חבל שהחברה החליפה את המטוסים שהיא מטיסה לארץ למטוסים עם מושבי
low cost לא נוחים. לפני כן לא היו לי שום תלונות על החברה. "
|
|
"חברה ברמה הכי גבוה שקיימת היום בשוק! מאוכל ברמה של מלון,ארוחות טריות מפנקות בשפע הרגשתי שאני במסעדה באיור פשוט אין מילים!! כל דקה מוציאים גלידה של האגנד קרא עוד
|
"אני מאוד נהנה מהשרות של איבריה"
|
|
|
"הכל היה בסדר- טיסה בזמן, שירות טוב רק כיסאות לא נוחות"
|
|
|
"הטיסה יצאה בזמן והצוות היה מקצועי ואדיב."
|
"הזמנו ארוחה צימחונית וזה היה מתחת לכל ביקורת, לא אכלנו.
הזמנו צמחוני כי אנחנו לא אוכלים בשר ודג. בדיעבד היה נראה שארוחת הבוקר הסטנדרטית יכלה להתאים לנו ונראתה קרא עוד
|
"חברה מעולה ודייל דובר עברית מקום לרגליים ומטוסים חדשים וממש תענוג!"
|
"חשוב היה לי לטוס בחברה ששייכת ל"סטאר אליינס" כי יש לי מיילס אנד מור. חבל רק3 שיונייטד גובים תשלום על מזוודה."
|
|
|
|
"שרות ויחס מעולה
המתה של 11 שעןת באמן ,אבל במלון שהיינו ,לא הרגשנו אותה"
|
"אני טס הרבה לארה"ב ומהנסיון שלי הטיסה בקונטיננטל הכי נסבלת. "
|
"חברה טובה והגונה מאוד
טסנו ב 8.13 מת"א ל SF הורים + 4 ,במטוס ממדריד לSF היתה תקלה והטיסה החליפית היתה לאחר 30 שעות.קיבלנו שרות מעולה כולל מלון 5 כוכבים קרא עוד
|
"טסתי איתם לבוסטון דרך קנדה. במקום להמתין בשדה קיבלנו מהם לילה במלון. היה אחלה. "
|
|
"הברה יעילה ושירות מעולה."
|
"על מנת לבצע ש'יק אין והזמנת מושבים נזקקנו לקוד מהחברה שלא ניתן לנו עם אישור ההזמנה. לא היה ברור איך לבצע את הצ'יק אין ורק לאחר שבצענו זאת עם מספרי כרטיסי הטיסה קרא עוד
|
"אין הרבה מה לכתוב - פשוט היה טוב "
|
"הטיסה יצאה בזמן, דיילי הקרקע והאוויר היו אדיבים, נמה"ת בטשקנט קצת הזוי, אבל גם הקונקשן יצא בזמן ובסה"כ היה מצויין איתם."
|
|
|
"cבטיסת הלוך האוכל היה סביר, בטיסת חזור גרוע.
טיסות הפנים התנהלו כסדרן , השרות אדיב."
|
|
|
|
"הופתעתי לטובה. צוות מקצועי ויעיל. ארוחות בכשרות מהודרת הגיעו כמו שצריך. יצאו בזמן טיסות יצאו בזמן."
|
|
"הציון שלנו הוא 10 מתוך 5 לארבע טיסות, ולמשרדי החברה בתל-אביב הציון הוא 1"
|
"air mediterrannee: עמדו בזמנים, קצט קשה לשבת למי שיש לא רגליים ארוכות. צוות נעים."
|
|
|
|
"תמורה מצוינת יחסית למחיר"
|
" כאמא הדואגת שילדיה יקבלו את הטוב ביותר שמחה שג'ני צ'רנוב בחרה עבור הילדות את המטוסים שענו לדרישות שלהן , היו מקצועיים, אדיבים,ועמדו בזמנים.הייתה זו חברת אייר קרא עוד
|
|
|
|
"air canada טובה מאוד וגם luptansa"
|
"בהתחלה חששתי.ממה ששמעתי מאנשים.בפועל היתה טיסה מעולה לא נופלת מהגרוטאות של אלעל.האוכל היה של חברת המשביע."
|