באנר בדף פנימי

אודות גוליבר

 
אמנת השירות של גוליבר
  • אנו שואפים להעניק לך חוויה אישית, חדשנית ושירותית מהמתקדמות בארץ, תוך מתן פתרונות יצירתיים מכווני לקוח.
  • אנו פועלים ללא הפסקה להעמיד לרשותך מגוון כלים טכנולוגים מתקדמים, תומכי החלטה, ליצירת חוויית חופשה מנצחת.
  • אנו שואפים לתת מענה חם ואישי ולהקפיד על מתן כבוד הדדי תוך סבלנות וסובלנות לצרכיך.
  • אנו מתחייבים לנהוג באחריות וביושר, ולמסור מידע מקצועי ומעודכן בכל התקשרות עמך ולמול ספקינו השונים.
לאמנה המלאה
קנייה מאובטחת באינטרנטהזמנה קלה ופשוטה
  כתובתנו החרושת 30, אור יהודה שעות מענה מוקד המכירה: ימים א'-ה'8:00-20:00ימי ו'8:00-13:00
שעות מענה שירות לקוחות: ימים א'-ה'8:00-17:00ימי ו'8:00-13:00 ח.פ 51-306340-4
מנכ"ל גוליבר זיו רוזן
דבר מנכ"ל גוליבר, זיו רוזן

גוליבר נמצאת בבעלות של קבוצת גוליבר, שהינה חברת השקעות מובילה בתחום התיירות בישראל, עם היקף פעילות שנתי של מאות מיליוני שקלים. בשנת 2016 למעלה מ – 150,000 איש בחרו לנפוש בישראל ובחו"ל באמצעות אתר האינטרנט ואפליקציית גוליבר.

מיום הקמתה (2001), החברה משווקת מוצרי תיירות מגוונים באמצעיים דיגיטלים, ומקפידה באופן מחייב על 3 כללים :

  • השגת המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק
  • התחייבות לשירות הוגן ואמין שתמיד נמצא לצידך – גם אחרי ההזמנה (!!!)
  • חוויית קניה נעימה וידידותית באמצעות אתר האינטרנט ואפליקציית הסמארטפון שלנו, שמסתיימת (במרבית המקרים) במתן אישור וכרטיסים באופן מיידי ללא המתנה.

אשמח לקבל את חוות דעתכם על האתר ולשמוע כל הארה או הערה במטרה לשפר את חווית השימוש שלכם באתר ולגרום לכם להרגיש שהחופשה כבר התחילה...

בברכה,
זיו רוזן,
מנכ"ל גוליבר
ZivR@gulliver.co.il

 
 

קבלו את שוברי הנסיעה ישירות לדוא”ל שלכם
גוליבר – הזוכה הגדולה באוסקר הישראלי לאתרי אינטרנט!

אתר התיירות גוליבר זכה גם השנה בתואר היוקרתי במסגרת תחרות Webi Awards 2014 , התחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל מצטיינים, שנערכה על ידי קבוצת "אנשים ומחשבים". במסגרת התחרות נבחנו מאות אתרים בקטגוריות שונות בתחומי התיירות ונופש, תקשורת, ביטוח, בריאות, פיננסים ועוד.

ועדת השיפוט נימקה את הזכייה כך:

"תחום התיירות המקוונת נחשב כתחום תחרותי במיוחד. גוליבר מציגים אתר בעל חווית שימוש נפלאה, המתבסס על טכנולוגיית עילית, אשר מאפשרת ללקוחות ליהנות אפילו ממבצעים ייחודיים קצרי מועד. האתר מציג סטנדרט גבוה של זמינות ומהירות תגובה".

הזכייה הנוכחית מצטרפת לזכיות בשנים קודמות: 2012, 2011, 2006, 2005, 2004 בפרס האתר המצטיין בקטגוריית תיירות ונופש.


גוליבר- זוכת פרס המצוינות בשירות בתחרות המי"ל 2012

גוליבר הינה חברת התיירות הראשונה הזוכה בפרס המצוינות בשירות בקטגוריית "מהלכים פורצי דרך".

הפרס ניתן לגוליבר בזכות מהלכי שירות ייחודיים אותם הובילה בשנים האחרונות לשיפור השירות ויצירת חווית לקוח חדשנית תוך מתן מענה לצרכי הלקוח בכל נקודה בה הוא נמצא, משלב החיפוש וההתעניינות, דרך תכנון החופשה והזמנתה ועד לאחר החזרה. בין השאר מוצעים ללקוח השירותים הבאים: כרטוס מיידי, הושבה ובקשות מיוחדות לטיסה, המדד הבלעדי GLVMETER בבחירת מלונות בעולם, מערכת טלפוניה חכמה, תקשורת עם הלקוח ב-SMS ומיילים ועוד.


*Now with hotel reviews by



GLV-WEB04