חיפוש טיסות של חברת התעופה אלאיטליה
1 יציאה מ- מצא יעד ל- מצא יעד
2 מתאריך בחר תאריך עד בחר תאריך
3 הרכב בחר מס' נוסעים
 

הידעת ?

  • השם אלאיטליה הוא חיבור של המילה כנפיים באיטלקית ואיטליה.
  • אלאיטליה היא חברת התעופה הגדולה ביותר באיטליה וה-19 בעולם.
  • אלאיטליה חברה בברית התעופה SkyTeam

חוות דעת על חברת התעופה אלאיטליה (Alitalia)

3.4 דרוג גולשים ממוצע / 171 מדרגים אלאיטליה (Alitalia) חברת התעופה הלאומית של איטליה נוסדה בשנת 1946. אלאיטליה משתייכת לברית התעופה הבינלאומית Skyteam, בה פועלות 13 חברות תעופה נוספות, יחד הן מציעות כ- 15,000 טיסות יומיות ל-856 יעדים. מרבית הטיסות של אלאיטליה מבוצעות במטוסי איירבוס A320 או A321.

כתוב חוות דעת
על אלאיטליה (Alitalia)
 
‘לא עומדים בזמנים. הטיסה מבוסטון נדחתה...’ לא עומדים בזמנים. הטיסה מבוסטון נדחתה בגלל שלג אבל הם לא כל כך עדכנו בעניין, ואז לא טרחו להחזיק את טיסת ההמשך לארץ חצי שעה למרות שהיו הרבה על המטוס שהיו אמורים להמשיך לארץ. נאלצנו להמתין 7 שעות בשדה, ואז גם הטיסה משם יצאה בשעה איחור בלי שום סיבה. האו
  • נדב, ירושלים
  • בתאריך: 19.12.16
ציון 2/5
 
‘’ בסדר
  • אבי רוזנברג, מודיעין
  • בתאריך: 17.12.16
ציון 4/5
 
‘מסודר, רגוע ובזמן. לא צריך להוסיף...’ מסודר, רגוע ובזמן. לא צריך להוסיף עוד.
  • נתן, אשדוד
  • בתאריך: 17.12.16
ציון 5/5
 
‘חברת תעופה מאוד ,אפורה" צוות לא משהו...’ חברת תעופה מאוד ,אפורה" צוות לא משהו מיוחד,
  • יורם אטיאס, קרית טבעון
  • בתאריך: 08.12.16
ציון 3/5
 
‘שרות גרוע. איבדו את המזוודות שלנו גם...’ שרות גרוע. איבדו את המזוודות שלנו גם בטיסה הלוך וגם בטיסה חזור. בשני הכיוונים הודיעו שהמזוודה נמצאה, והבטיחו שהיא תגיע למחרת, אך היא הגיעה רק אחרי יומיים. כשטיסה שלנו בוטלה,לקח להם 4 שעות לארגן טיסה חליפית,אף שהיו מקומות פנויים רבים.
  • איתמר , ירושלים
  • בתאריך: 06.12.16
ציון 1/5
 
‘הטיסה היתה טובה (רק אחת מתוך 4 בטיול...’ הטיסה היתה טובה (רק אחת מתוך 4 בטיול הזה). שירות טוב. מכיר אותם גם מטיסות קודמות.
  • moshe huberman, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 03.12.16
ציון 4/5
 
‘טיסה מוצלחת,צוות אויר...’ טיסה מוצלחת,צוות אויר נחמד.
  • מרים קוינט, פתח תקוה
  • בתאריך: 02.12.16
ציון 4/5
 
‘שירות...’ שירות חלש
  • שגיא יחיאל, רמת גן
  • בתאריך: 29.11.16
ציון 2/5
 
‘שירות איטי בצ'ק אין בנתב"ג. לא קיבלנו...’ שירות איטי בצ'ק אין בנתב"ג. לא קיבלנו כרטיסי עלייה למטוס לטיסת המשך והיינו צריכים לדאוג לזה ברומא. קנינו אלכוהול בדיוטי פרי בארץ ונאלצנו להשאירו ברומא מאחר ולא נאמר לנו כי לא ניתן לעלות עם זה בטיסת ההמשך למדריד.
  • נדב , פתח תקוה
  • בתאריך: 27.11.16
ציון 2/5
 
‘איחור של כ- 12 שעות בלוח זמנים (עקב...’ איחור של כ- 12 שעות בלוח זמנים (עקב תקלה טכנית במטוס). קבלתי פיצוי של 200 דולר ברכישה נוספת של כרטיס טיסה למשך מספר חודשים (עד סוף שנה) המטוס לא היה חדיש, אך נוח מספיק. הצוות אדיב.
  • מאיר, אחר
  • בתאריך: 25.11.16
ציון 2/5
 
‘הטיסה האחרונה מרומא לארץ התעכבה בשלושת...’ הטיסה האחרונה מרומא לארץ התעכבה בשלושת רבעי שעה ובנוסף לא יכולנו להשען אחורה עם המושבים. אוכל סביר.
  • ענת ביטון, יהוד
  • בתאריך: 16.11.16
ציון 4/5
 
‘’ סביר
  • יוסי יהב, רמת השרון
  • בתאריך: 08.11.16
ציון 3/5
 
‘טסתי איתם לניו יורק. הטיסה יצאה בזמן,...’ טסתי איתם לניו יורק. הטיסה יצאה בזמן, נחתה בזמן. הקונקשיין היה מדויק. שעה וחצי ברומא בשדה תעופה, לא מרגישים את זה, מחלצים רגליים והופ חזרה לטיסה. המטוסים מרומא לארה"ב מצוינים, מקום לרגליים. הופתענו לטובה. ממליץ לטוס איתם
  • מיכאל, באר שבע
  • בתאריך: 03.11.16
ציון 5/5
 
‘חברת תעופה בינונית בלבד...’ חברת תעופה בינונית בלבד.
  • שחר, רחובות
  • בתאריך: 03.11.16
ציון 2/5
 
‘חברה מצוינת עם מחירים נוחים, מדייקת...’ חברה מצוינת עם מחירים נוחים, מדייקת בזמנים. אוכל מעולה!
  • ישראל בוזגלו, אשדוד
  • בתאריך: 03.11.16
ציון 5/5
 
‘טיסה יחסית זולה, הזמנתי ...’ טיסה יחסית זולה, הזמנתי יותר מחודש מראש. איטליה ידוע בשביתות כל מיני - כך היה גם במקרה שלי. טיסה התבטלה וגם הטיסה חלופית יחרה ביותר משעה. בכל מקרה נהנתי בדרך הלוך וגם שוב יום שלם ברומא.
  • טומי, גבעת שמואל
  • בתאריך: 29.10.16
ציון 3/5
 
‘הופתענו שלוח הטיסות בזמן...’ הופתענו שלוח הטיסות בזמן ושירות אדיב בהגשת ארוחה. לא ציפינו שאכן תוגש ארוחה בטיסה לרומא ובחזרה מרומא
  • יוסף, ראמה
  • בתאריך: 21.10.16
ציון 5/5
 
‘צריך לשפר את הידע של הצו...’ צריך לשפר את הידע של הצוות בשפה האנגלית.
  • רבקה אליאב, אלון שבות
  • בתאריך: 20.10.16
ציון 4/5
 
‘good’ good
  • David Darom, חיפה
  • בתאריך: 20.10.16
ציון 4/5
 
‘איחור בטיסות ואוכל גרוע’ איחור בטיסות ואוכל גרוע
  • ג'קי חן, אחר
  • בתאריך: 18.10.16
ציון 2/5
 
‘תבו החברה הגרועה ביותר ש...’ תבו החברה הגרועה ביותר שטסתי עמה בשנים האחרונות. אני ממליץ בחום לבחור חברות אחרות יותר יקרות אך כאלה שלא גורמות למפח נפש. טסנו מממרסי לארץ דרך רומא. הטיסה איחרה ב 3.5 שעות ללא הסבר וללא התנצלות. במהלך הטיסה האוכל היה זוועה (לא אכיל) חוסר שרות של הדיי
  • אורי נחומי, אחר
  • בתאריך: 18.10.16
ציון 1/5
 
‘התבקשנו לשלם על המסוודות...’ התבקשנו לשלם על המסוודות שלנו על ידי חברת הטיסה למרות ששאלנו נציגי גוליבר לפני טיסתנו לחו"ל בעניין זה ונאמרכ לנו שמה לדאוג הכל כלול במחיר.
  • מאיר בן חמו, ירושלים
  • בתאריך: 15.10.16
ציון 2/5
 
‘עיכובים ברוב הטיסות, באח...’ עיכובים ברוב הטיסות, באחת הטיסות לא קבלתי את המזוודה והיא הגיעה אלי רק אחרי יומיים, במטוסים כמעט ואין מזגן ואפשר למות בחום, בטיסה היחידה שהיה מזגן הם הקפיאו לנו את הצורה ולא היו להם שמיכות....קיצר, לא טיסה יותר עם אליטליה.
  • דריה , תל אביב-יפו
  • בתאריך: 15.10.16
ציון 2/5
 
‘נחמד אני מדריך טיולים ונ...’ נחמד אני מדריך טיולים ונוסע המון הם לא הפתיעו אותי אך יחסם והשרות שלהם הו א טוב ולא יותר . האוכל מגעיל
  • ג׳קי קבלו, מגדל העמק
  • בתאריך: 13.10.16
ציון 3/5
 
‘מוכרים כרטיסים לטיסות לא...’ מוכרים כרטיסים לטיסות לא קיימות, העיקר למכור. כשהלקוח מגיע לטיסה מעבירים אותו לטיסה אחרת באיחור של שעות. פרוצדורה קיימת ומוכרת. כסאות לא נוחים ומרווח מצומצם בטיסות הקצרות. בטיסות ארוכות-סביר.
  • א.ס, באר שבע
  • בתאריך: 12.10.16
ציון 2/5
 
‘חוסר אירגון, קליטה , העב...’ חוסר אירגון, קליטה , העברה והכוונה של הנוסעים לאחר נחיתה לא מתוכננת בשדה אחר ברומא וזאת לאחר בהלה בשל נחיתה קשה עקב מזג אוויר סוער. בטיסה שלאחר כן לוא סופק אוכל כשר על אף התנצלותם , ראוי שחברה בסדר גודל כזה תחזיק כבדרך קבע מספר מנות כשרות.
  • אושר, באר שבע
  • בתאריך: 10.10.16
ציון 4/5
 
‘עיכובים תמידיים בטיסה!!ד...’ עיכובים תמידיים בטיסה!!דיילות לא מחייכות!
  • מאיה, שוהם
  • בתאריך: 07.10.16
ציון 1/5
 
‘הצפיפות בין השורות מזערי...’ הצפיפות בין השורות מזערי (ואנו לא גבוהים) והאוכל גרוע
  • אריה ושולה אבן, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 06.10.16
ציון 2/5
 
‘הטיסות עצמן היו בסדר. הש...’ הטיסות עצמן היו בסדר. השירות באיטליה (ברומא) לא היה טוב. היה טרטור מיותר בין הטיסות (הייתה לנו המתנה מתוכננת מראש של 10 שעות), לא יכלו להדפיס לנו כרטיסי עליה למטוס ברגע שנחתנו, רק 6 שעות לאחר מכן. שלחו אותנו בין פקידים כאשר כל פקיד אומר דבר אחר לחלוט
  • שני מרגוליס, ירושלים
  • בתאריך: 03.10.16
ציון 3/5
 
‘חברה כזו עוד לא ראיתי.. ...’ חברה כזו עוד לא ראיתי.. בנסיעתנו לאיטליה בהלוך היה הכל מעולה ובחזור טיסה ב 23:00 בלילה כשהגענו לשדה התעופה 3 שעות לפני והגענו לצ'ק אין הנציגה אמרה לנו שהחברה מכרה יותר כרטיסים מאשר מקומות במטוס ואנחנו צריכים לחכות לטיסה הבאה ב 9 בבוקר למחורת... ביזיו
  • ארטיום, אשדוד
  • בתאריך: 02.10.16
ציון 1/5
 
‘אי עמידה בזמנים. בטיסת ...’ אי עמידה בזמנים. בטיסת לילה השאירו האורות דולקים ולא איפשרו לישון
  • וכנר זהר, רמת גן
  • בתאריך: 30.09.16
ציון 3/5
 
‘אין עמידה בלוח זמנים האו...’ אין עמידה בלוח זמנים האוכל לא אכיל
  • רחל, כפר סבא
  • בתאריך: 29.09.16
ציון 1/5
 
‘איחורים קלים, אוכל לא מש...’ איחורים קלים, אוכל לא משהו, אבל סה"כ לא רע.
  • אטילה, אחר
  • בתאריך: 26.09.16
ציון 4/5
 
‘הטיסה השתנתה ברגע שהגעתי...’ הטיסה השתנתה ברגע שהגעתי לנתבג בלי להודיע לי. פשוט אבסורד. ניסו לחפש אלטרנטיבות, מזל שמצאו משהו שעונה לדרישות. אבל עצם העובדה להגיע לנתב ויש לך כרטיס טיסה ליום מסוים ומודיעים לך במקום שהטיסה התבטלה, פשוט לא לעניין.
  • ניזאר, מעליא
  • בתאריך: 24.09.16
ציון 1/5
 
‘הטיסה חזרה הייתה מזעזעת ...’ הטיסה חזרה הייתה מזעזעת המיזוג במטוס לא עבד והאוכל היה גרוע במיוחדץ
  • אורי , ירושלים
  • בתאריך: 23.09.16
ציון 3/5
 
‘שירות לקוחות מזעזע ביותר...’ שירות לקוחות מזעזע ביותר, אין להם בכלל יחס אל הלקוחות , הן במשרדים והן הדיילם/ות במטוס בטיסות שהיה לי השנה איתם (4 טיסות 2 הלוך ו2 חזור לארצה"ב) הזדעזענו ביותר, אף פעם לא עמדו בלוח הזמנים, כל מה שביקשנו רק ידעו לכעוס או לא להתייחס כלל מזעזע ביותר
  • אליאיטליה, ירושלים
  • בתאריך: 16.09.16
ציון 1/5
 
‘טוב מאוד - לא ידענו שאפש...’ טוב מאוד - לא ידענו שאפשר להזמין דרכם ארוחה כשירה להבא כדאי לציין באתר
  • עופר לאופר, ירושלים
  • בתאריך: 12.09.16
ציון 5/5
 
‘טיסות היו בסדר אך כמה נק...’ טיסות היו בסדר אך כמה נקודות טענות שיפור: 1. אדיבות של צוות – לא ממש 2. סוג של מטוס וסידור מושבים לא התאימו למשה CHECK-IN דרך אינטרנט מראה. לדוגמה היו שלושה במקום שניים או מושבים "משופרים" עם תוספת 30$ למעשה היו בדיוק כמו רגילים (מזל שלא לא לקחנו).
  • מיכאל מלמד, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 09.09.16
ציון 3/5
 
‘החברה הכי גרועה בעולם אי...’ החברה הכי גרועה בעולם איבדו לי מזוודות פעמיים באותה חופשה רשמית הכי גרועה
  • מרדבי שומייבר, ירושלים
  • בתאריך: 09.09.16
ציון 1/5
 
‘האוכל היה גרוע, המושבים ...’ האוכל היה גרוע, המושבים היו נוחים. חברה בסדר גמור
  • עומר, קרית ים
  • בתאריך: 08.09.16
ציון 3/5
 
‘המון עיכובים, אין בטיסה ...’ המון עיכובים, אין בטיסה סרט או מידע או כל דבר שעוזר להעביר את הטיסה. האוכל טעון שיפור
  • אלון, חדרה
  • בתאריך: 04.09.16
ציון 3/5
 
‘זמן המתנה בדלפק בארץ ארו...’ זמן המתנה בדלפק בארץ ארוך ומייגע ללא שום סיבה. אוכל בטיסה מהארץ נורא. אוכל בטיסה חזרה נהדר.
  • אבי קייטון, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 04.09.16
ציון 3/5
 
‘אחרי הרבה חברות טיסה, זו...’ אחרי הרבה חברות טיסה, זו זכתה בתואר הגרועה ביותר, איחורים בטיסות , אוכל נוראי, ולסיום איבדו לי ולעוד כעשרה אנשים את המזוודות!! לא שווה את הכרטיס הזול יותר...
  • אורן, נתניה
  • בתאריך: 03.09.16
ציון 1/5
 
‘בעקרון היו ארבע טיסות, ...’ בעקרון היו ארבע טיסות, נתב"ג-רומא: Alitalia, שירות טוב, אוכל טוב, הבעיה היא המושבים הצרים. רומא-אמסטרדם: KLM שירות טוב ואדיב, אוכל מינמלי (טיסה קצרה), מושבים מרווחים ונוחים מאוד. אמסטרדם-פריז: Air France שירות טוב, אוכל מינימלי (טיסה קצרה) פריז-נתב"
  • אלברט, חיפה
  • בתאריך: 01.09.16
ציון 5/5
 
‘חברה די טובה... אבל המטו...’ חברה די טובה... אבל המטוס מאודדד צפוף....
  • רות, בית שמש
  • בתאריך: 29.08.16
ציון 4/5
 
‘שרות סביר, מרחק בין כיסא...’ שרות סביר, מרחק בין כיסאות טוב, אוכל בינוני, איחור בטיסה, אין מסכי טלוויזיה במטוסים.
  • לאוניד, בת ים
  • בתאריך: 27.08.16
ציון 3/5
 
‘הטיסה סדירה ויצאה כמתוכנ...’ הטיסה סדירה ויצאה כמתוכנן ,לא היו לי ציפיות גדולות ולכן לא התאכזבתי אך ראוי לציין שניגשתי לברור במשרדים בנתב״ג היחס היה מרגיע ומצוין
  • עמי וייסמן, כפר סבא
  • בתאריך: 27.08.16
ציון 5/5
 
‘אני בחיים לא אטוס בחברה ...’ אני בחיים לא אטוס בחברה הזו שוב. שלוש מתוך 4 הטיסות שלקחתי בנסיעה הזו התעכבו. שתיים מהן בעיכוב של יותר מ4 שעות כל אחת. הטיסה האחרונה הייתה טראומטית במיוחד. היא נדחתה מהשעה עשר בערב לאחרי אחת בלילה ללא התראה מוקדמת ושעת היציאה החדשה המשיכה כל הזמן להש
  • אמה ארנסט, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 27.08.16
ציון 1/5
 
‘טסתי עם אליטליה כמה ו כמ...’ טסתי עם אליטליה כמה ו כמה פעמים אבל זה לא היה חבייה טובה. אין דפים ציור ל ילדים, אין אוכל קשר, ו ב מקרא של איחור אז עף אחד לא יודע כלום. יבדו מזבדות ו יחזירו אחרי חודש. אני לא יודע עם יטוס עוד פעם
  • סטפאנו, ירושלים
  • בתאריך: 26.08.16
ציון 2/5
 
‘פשוט מדהים. מטוס רחב נקי...’ פשוט מדהים. מטוס רחב נקי(מדט=ובר על מטוס סדר ישיבה 3,3) מושבים מעור צוות חייכני ואדיב. מטוס חדש לגמרי פשוט חוויה בפני עצמה. אטוס בחברה זאת ככל שאוכל.
  • עומר, זכרון יעקב
  • בתאריך: 25.08.16
ציון 5/5
 
‘שירות גרוע, בהולך בטיסת ...’ שירות גרוע, בהולך בטיסת קונקשיין לאמסטרדם השאירו את המזוודות שלנו בגשם, היינו צריכים להתחיל את הטיול שלנו במכבסה. בטיסת החזור איבדו לנו את המזוודות, וקיבלנו אותם שבוע אחרי, אחת המזוודות הייתה שבורה. שירות הלקוחות עובד שעה ביום והשירות מזעזע.
  • יוני, תל אביב -יפו
  • בתאריך: 20.08.16
ציון 1/5
 
‘שירות מצויין, דיילות ועו...’ שירות מצויין, דיילות ועובדים עדיבים ונחמדים
  • יוליה, רחובות
  • בתאריך: 18.08.16
ציון 5/5
 
‘היה מעולה. ’ היה מעולה.
  • מאיה בר סדן, רחובות
  • בתאריך: 17.08.16
ציון 5/5
 
‘נוחה.יצאה בזמן שנקבע’ נוחה.יצאה בזמן שנקבע
  • דינה רוזנטל, רעננה
  • בתאריך: 15.08.16
ציון 4/5
 
‘טסתי איתם מתל אביב לרומא...’ טסתי איתם מתל אביב לרומא הטיסה הייתה טובה המטוסים די חדשים והשירות טוב לאחר מכן הייתה לי טיסה מרומא לניו יורק שידרגו אותי למחלקת עסקים ושם זה בכלל רמה ארחת מאוד נהנתי
  • מוטי בן חיים, אשקלון
  • בתאריך: 12.08.16
ציון 5/5
 
‘הטיסות יצאו בזמן המיועד,...’ הטיסות יצאו בזמן המיועד, האוכל היה סביר.
  • נטע דולב, חדרה
  • בתאריך: 09.08.16
ציון 5/5
 
‘במהלך ארבע טיסות עם החבר...’ במהלך ארבע טיסות עם החברה, רק אחת מהן היתה טובה מבחינת המטוס עצמו והאוכל. השאר היה צפוף ומזעזע: האוכל הכשר היה זוועה והגיע כגוש קרח, ספסלים כמו באוטובוס. למרות זאת, הצוות ממש אדיב וקשוב (אם למישהו זה משנה).
  • עופר, ירושלים
  • בתאריך: 06.08.16
ציון 2/5
 
‘טיסה טובה ושרות טוב’ טיסה טובה ושרות טוב
  • גיורא כהן, בני ציון
  • בתאריך: 04.08.16
ציון 5/5
 
‘בטיסה מרומא לישראל תפקדו...’ בטיסה מרומא לישראל תפקדו באופן לא אחראי ובניגוד לחוק. העבירו אותנו באוטובוסים למטוס, חיכינו במטוס 20 דקות בצפיפות ובחום, אחרי להורידו את הנוסעים מהאוטובוס, הסתבר שבגלל האיחור בטיסה, הצוות סיים לעבוד. העלו אותנו למטוס וסגרו את הדלתות. המתנו במטוס 3 שע
  • ענת כהן, אחר
  • בתאריך: 03.08.16
ציון 1/5
 
‘הכל טוב עד שגיליתי שבחזר...’ הכל טוב עד שגיליתי שבחזרה לאליטליה יש הסכם עם אל אל שטפשר לחזור מרומה לתל אביב לא עם מתום של אליטליה. בישבילי זה היה ממש לא בסדר כי לא רציתי לנסוע באל על . לכן הורדתי להם ציון.
  • רות, הרצלייה
  • בתאריך: 30.07.16
ציון 3/5
 
‘שירות לקוחות אדיב, עמידה...’ שירות לקוחות אדיב, עמידה בלוח זמנים, צוות טיסה נחמד
  • תמר, אחר
  • בתאריך: 25.07.16
ציון 1/5
 
‘. בסדר גמור. הצוות מיומן...’ . בסדר גמור. הצוות מיומן ואדיב. טיסה חלקה ונחיתה רכה. כל הכבוד.
  • בולגץ יצחק, חיפה
  • בתאריך: 21.07.16
ציון 5/5
 
‘נחמד’ נחמד
  • ניסן, קרית שמונה
  • בתאריך: 20.07.16
ציון 5/5
 
‘טסנו בראש השנה כלפני שנ...’ טסנו בראש השנה כלפני שנתיים והיינו ממש מרוצים.טיסות היו בזמן וללא עיכובים,ארוחות טובות .מטוס של איירבוס היה ממש נוח.חווית טיסה מצויינת ומומלץ בחום.
  • boris, חיפה
  • בתאריך: 19.07.16
ציון 5/5
 
‘שירות לקוחות מזעזע, לא ל...’ שירות לקוחות מזעזע, לא לוקחים אחריות על פשלות, לא עונים, מייל באתר שגוי, שעות מענה הטלפוני - שעה ביום. תלונה שנרשמה באתר שלהם על אי הגעת מזוודת לא זכתה לתגובה. בטיסה לאירופה וטיסת המשך לארהב היטלטלנו באוטובוסים זמן רב עד למטוס ומהמטוס.
  • אלאיטליה - לא לאל איטליה, חיפה
  • בתאריך: 19.07.16
ציון 1/5
 
‘טסתי עם אלאיטליה לניו יו...’ טסתי עם אלאיטליה לניו יורק עם קונקשיין ברומא. הטיסות היו בזמן ללא עיקובים המטוסים לניו יורק חדישים ונוחים אוכל מצוין גם כשר יש בהזמנה מראש . הטיסות מישראל לרומא מטוס ישן אין אוכל אין ודיאו ושמע פשוט גועל נפש . אז לשיפוטכם .......
  • יוסי ע, תל אביב -יפו
  • בתאריך: 17.07.16
ציון 4/5
 
‘מאוד מרוצה מהשירות והאדי...’ מאוד מרוצה מהשירות והאדיבות
  • נסיר חורי, אעבלין
  • בתאריך: 16.07.16
ציון 5/5
 
‘הפתעה נעימה מאוד היה ...’ הפתעה נעימה מאוד היה מצוין .מיקום . אוכל בצידה וטוב
  • פדרו סטרטייבסקי, זכרון יעקב
  • בתאריך: 15.07.16
ציון 4/5
 
‘מטוסים ישנים וצפופים, הצ...’ מטוסים ישנים וצפופים, הצוות נותן שירות מצויין, החברה לא סיפקה לנו את המושבים שהזמנו באחת מהטיסות.
  • יוסי גיא, רמת גן
  • בתאריך: 14.07.16
ציון 3/5
 
‘טסתי עם בעלי לרומא. הטיס...’ טסתי עם בעלי לרומא. הטיסה הלוך היתה בסדר, כשנחתנו גלינו שאחת המזוודות שלנו חסרה. למרות שנמצאה לאחר 24 שעות לא טרחו לשלוח לנו למלון. שירות לקוחות טלפוני היה גרוע, לא ענו למיילים. שירות לקוחות בשדה הי גרוע ביותר בגללם איחרנו את הטיסה חזור. לא מומלץ
  • אירה, נהרייה
  • בתאריך: 13.07.16
ציון 1/5
 
‘אוכל ממש לא מעורר תאבון,...’ אוכל ממש לא מעורר תאבון, מעבר לכך היו נפלאים
  • אלון פרץ, עפולה
  • בתאריך: 05.07.16
ציון 4/5
 
‘בטיסה לארה"ב היתה טיסה נ...’ בטיסה לארה"ב היתה טיסה נהדרת ,המטוס מרווח ,השירות מקסים ואדיב, אוכל כשר בשפע וטעים, זו פעם ראשונה והחוויה היתה נהדרת
  • ישראל, נתניה
  • בתאריך: 02.07.16
ציון 5/5
 
‘מצויין’ מצויין
  • אלברט אליאב, ביר אל-מכסור
  • בתאריך: 30.06.16
ציון 5/5
 
‘עיכובים בהמראות ’ עיכובים בהמראות
  • רותם, פתח תקוה
  • בתאריך: 30.06.16
ציון 3/5
 
‘אין משהו מיוחד.’ אין משהו מיוחד.
  • אנדרי ברגר, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 25.06.16
ציון 4/5
 
‘זאת חברת התעופה הכי נוחה...’ זאת חברת התעופה הכי נוחה מבחינת הכל אוכל זמנים הצוות שלה מעולה באוויר וביבשה הם תמיד דואגים שיהיה טוב לנוסעים חברה מספר 1 אין מה להוסיף יותר
  • בתאל בן נעים, אשדוד
  • בתאריך: 21.06.16
ציון 5/5
 
‘נתנו ציון 2 מאחר והטיסה ...’ נתנו ציון 2 מאחר והטיסה לרומא הייתה במטוס של one air ולא באליטליה. ההבדל משמעותי ביותר. בחזרה טסנו באליטליה וההבדל מורגש מאוד.
  • רותי ועובד לוי, נהריה
  • בתאריך: 14.06.16
ציון 2/5
 
‘היה בסדר גמור אפילו הגיש...’ היה בסדר גמור אפילו הגישו לנו מנות צמחוניות ללא הזמנה מוקדמת
  • אסף גבע, כפר תבור
  • בתאריך: 12.06.16
ציון 5/5
 
‘זוועה. לא להתקרב. איחור ...’ זוועה. לא להתקרב. איחור של שעה בהלוך ו4 !!!! שעות בחזור. לא טסה איתם יותר בחיים !
  • נעמה, אחר
  • בתאריך: 09.06.16
ציון 1/5
 
‘בסדר גמור ומפתיע לטובה’ בסדר גמור ומפתיע לטובה
  • יוסי בן עמי, כפר סבא
  • בתאריך: 09.06.16
ציון 5/5
 
‘חברת תעופה מצוינת, נוחה,...’ חברת תעופה מצוינת, נוחה, עם שירות אדיב
  • אורטל חבשוש, בני ברק
  • בתאריך: 08.06.16
ציון 5/5
 
‘מצויין. חברת תעופה נעימה...’ מצויין. חברת תעופה נעימה ונוחה
  • מיטל שי, אשקלון
  • בתאריך: 08.06.16
ציון 3/5
 
‘שירות סביר בלבד ולא משתד...’ שירות סביר בלבד ולא משתדל במיוחד. אוכל בינוני איכות המטוס והטיסה עצמה טובים.
  • יעקב, מיתר
  • בתאריך: 07.06.16
ציון 3/5
 
‘מרווח מצויין למושב הנוח ...’ מרווח מצויין למושב הנוח במטוס. לא קיבלתי מושב ליד החלון כפי שביקשתי, למרות שאח"כ התברר שהיו מושבים רבים פנויים ליד חלון.
  • עודד שרון, רמת השרון
  • בתאריך: 01.06.16
ציון 4/5
 
‘בסדר גמור. מטוסים מרווחי...’ בסדר גמור. מטוסים מרווחים ונוחים
  • צביה , רמת אפעל
  • בתאריך: 01.06.16
ציון 5/5
 
‘ברמה טובה + ’ ברמה טובה +
  • דוד, ראשון לציון
  • בתאריך: 20.05.16
ציון 4/5
 
‘האוכל ברמה נמוכה. מלבד ז...’ האוכל ברמה נמוכה. מלבד זאת הכל בסדר.בנמל התעופה ברומא (כנראה לא שייך לחברת התעופה)הכוונה לא ברורה ורבים מאד(ואני בתוכם)לא הגענו לטרמינל הנכון לנטילת המזוודות.
  • עפר דפני, חיפה
  • בתאריך: 18.05.16
ציון 4/5
 
‘חברה פשוטה ונעימה, והיית...’ חברה פשוטה ונעימה, והייתי טסה איתם שוב
  • מירי סקס, ירושלים
  • בתאריך: 18.05.16
ציון 3/5
 
‘אני נסעתי לארצות הברית א...’ אני נסעתי לארצות הברית איזה 10 פעמיים באליטליה והיה מצויין השעות נוחות והזמנים היו בדיוק השירות של הדיילים יפה מאוד ואדיב ואני המלצתי לחברים וכולם נהנו מהטיסות אני ממליצה והמחירים הכי טובים כל פעם שאני עושה סקר אני חוזרת לאליטליה
  • סימונה , תל אביב -יפו
  • בתאריך: 07.05.16
ציון 5/5
 
‘עיכוב מטורף בחזור !! ארב...’ עיכוב מטורף בחזור !! ארבע שעות בניו יורק עיכוב מעבר לכך שאתה מגיע מוקדם לשדה כדי להספיק צק אין ופתאום מגלה עוד ארבע שעות המתנה שכמובן דוחות לך את הקונקשן ברומא בעוד מספר שעות מתיש במיוחד
  • ט, רמת גן
  • בתאריך: 03.05.16
ציון 3/5
 
‘ישיבה נוחה עם הרבה מקום ...’ ישיבה נוחה עם הרבה מקום לרגליים
  • סמעאן אליאס, נצרת
  • בתאריך: 28.04.16
ציון 5/5
 
‘בנסיעה מישראל לאיטליה צפ...’ בנסיעה מישראל לאיטליה צפיפות רבה מרחק בין הכסאות קטן
  • אטיאס מימון, קרית אתא
  • בתאריך: 26.04.16
ציון 3/5
 
‘מעולים’ מעולים
  • אורית בורשטיין, אחר
  • בתאריך: 19.04.16
ציון 5/5
 
‘טסתי עם אלטליה לניו יורק...’ טסתי עם אלטליה לניו יורק קונקשיין רומא 1 עומדים בזמנים 2 מטוס לרומא גרטאה אירבוס 325 ישן מאוד 3 לניו יורק אירבוס חדש 330 אוכל טוב טיסה נוחה מאוד 4 מומלץ לבעלי תקציב מוגבל 5 לא לשלם יותר מ 850$
  • יוסי ע, תל אביב
  • בתאריך: 18.04.16
ציון 3/5
 
‘טיסה נוחה יחסית , ארוחות...’ טיסה נוחה יחסית , ארוחות לא מספקות , שירות טוב של צוות אויר, טיסות יוצאות באיחור קל
  • עמית בהרל, הרצליה
  • בתאריך: 15.04.16
ציון 4/5
 
‘עומדים בזמנים, מטוסים נו...’ עומדים בזמנים, מטוסים נוחים, ארוחות בסדר גמור
  • דקל, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 15.04.16
ציון 4/5
 
‘שירות מעולה. חווית טיסה ...’ שירות מעולה. חווית טיסה נהדרת. מאוד התרשמתי. תודה
  • רמזי סייף, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 13.04.16
ציון 5/5
 
‘עמדו בזמנים. בטיסה לרומא...’ עמדו בזמנים. בטיסה לרומא לא נמצאו לנו מקומות זה ליד זו. בטיסה בחזרה מפלרמו סיציליה ומרומא קבלנו מקומות מצוינים. הארוחות מתחת לכל ביקורת. ארוחה קרה ולא טעימה.
  • מילכה בנימיני אשל, אלפי מנשה
  • בתאריך: 07.04.16
ציון 3/5
 
‘בסדר, בהתאם למחיר...’ בסדר, בהתאם למחיר...
  • יונית לוי, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 07.04.16
ציון 3/5
 
‘שירות מצויין ומטוסים חדי...’ שירות מצויין ומטוסים חדישים. ממליצה!
  • סימה, ירושלים
  • בתאריך: 05.04.16
ציון 5/5
 
‘הטיסות עצמן היו חלקות וע...’ הטיסות עצמן היו חלקות ועמדו בזמנים. השירות על הקרקע היה אדיב. האוכל בטיסות היה גרוע בעיקר המנות העיקריות (עוף, לזניה) הטלויזיה היתה דלה ולא שמעו טוב באוזניות . צוות האוויר יכל לחייך קצת יותר
  • מתן תמרקין, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 05.04.16
ציון 3/5
 
‘מכרו לי כרטיס טיסה עם מז...’ מכרו לי כרטיס טיסה עם מזוודות לכיוון אחד. בחזור נאלצתי לשלם שלושים יורו על המזוודה.
  • נתי, נתיבות
  • בתאריך: 05.04.16
ציון 3/5
 
‘שרות נעים. אוכל ברמה ירו...’ שרות נעים. אוכל ברמה ירודה
  • סיגל, רמת גן
  • בתאריך: 02.04.16
ציון 3/5
 
‘אין תמורה .... טיסה מתל...’ אין תמורה .... טיסה מתל אביב לרומא וחזרה-משלמים למחלקת עסקים ולא ברור על משלמים להלן רשימה קצרה- כסאות לא נשכבים וללא הרמת רגליים(ריקליין) נכון קצת יותר ברוחב אבל כסאות רגילים של מחלקה רגילה-אין מערכת בידור מוזיקה או טלוויזיה-ארוחה אולי משופרת אבל לא
  • משה, תל אביב
  • בתאריך: 01.04.16
ציון 1/5
 
‘שירות מצויין, אוכל מפתיע...’ שירות מצויין, אוכל מפתיע לטובה, היה איחור של חצי שעה בזמן ההמראה חזור, מבלי שקיבלנו הודעה. כמו כן הטיסה התעכבה שעה נוספת מבלי שדיברו איתנו בנמל.
  • רון הדר, אחר
  • בתאריך: 01.04.16
ציון 4/5
 
‘באופן כללי השירות טוב מא...’ באופן כללי השירות טוב מאד. אוכל סביר. הזמנתי וקיבלתי ארוחה צמחונית מצויינת בדרך חזרה מאיטליה, ארוחה הרבה פחות טובה בדרך מישראל (כנראה בגלל בעיית הכשרות בפסח). בדרך חזור היו שיבושים קשים בקביעת מקומות הטיסה. החברה ערבבה בין זוגות וקבוצות, ולמרות בקשות
  • אורית, אחר
  • בתאריך: 01.04.16
ציון 3/5
 
‘בסדר’ בסדר
  • בני מאירי, ראש העין
  • בתאריך: 23.03.16
ציון 4/5
 
‘לא מומלץ זמני המראה: 3 ...’ לא מומלץ זמני המראה: 3 איחורים מתוך 4 טיסות. מערכת שמע ומולטימדיה: לא הופעלה / הופעלה אך לא חולקו אזניות
  • רענן הצבי, מודיעין
  • בתאריך: 16.03.16
ציון 2/5
 
‘טסנו איתם לניו יורק עם ק...’ טסנו איתם לניו יורק עם קוניקשן ברומא הטיסה השינה התבטלה העבירו אותנו לשדה תעופה אחר ולא תרחו להגיד לנו את זה
  • אריה, האון
  • בתאריך: 11.03.16
ציון 1/5
 
‘הדיוק בזמני ההמראות בהחל...’ הדיוק בזמני ההמראות בהחלט מרשים. חבל רק שפרט לשדה התעופה בבארי כל הטיסות נעשו בחלק לא מבוטל ב-אוטובוס!!! (גם בארץ וגם ברומא)
  • ברוך עציון, ירושלים
  • בתאריך: 10.03.16
ציון 4/5
 
‘טיסה מרווחת (חשוב בטיסות...’ טיסה מרווחת (חשוב בטיסות ארוכות) אוכל טוב.
  • אסף, נתניה
  • בתאריך: 28.02.16
ציון 5/5
 
‘בצדק היא נחשבת חברת התעו...’ בצדק היא נחשבת חברת התעופה הגרועה בעולם טסתי איתם לרומא. הטיסה הכי גרועה בחיים שלי. מטוסים מזעזעים, שירות מחפיר, לטובת השמיים האווירים עדיף היה שייפשטו את הרגל וזהו
  • אופק, תל אביב
  • בתאריך: 28.02.16
ציון 1/5
 
‘הטיסה היתה נעימה והאוכל ...’ הטיסה היתה נעימה והאוכל באיכות טובה.
  • אלונה , שוהם
  • בתאריך: 27.02.16
ציון 4/5
 
‘יחס הדיילים וצוות הקרקע ...’ יחס הדיילים וצוות הקרקע טוב. בחירת מקומות בצ׳ק-אין דרך האינטרנט לא כובדה, שונתה ללא התרעה והגיון כאשר במטוס שמחציתו ריק, הפרידו בינינו, בני הזוג. במטוס האירבוס 318 המרווח בין המושבים קטן להדהים ואפילו טיסה קצרה לרומא היא עינוי בלתי סביר.
  • מייק, הרצליה
  • בתאריך: 26.02.16
ציון 2/5
 
‘שרות טוב וגם דיוק בטיסה’ שרות טוב וגם דיוק בטיסה
  • בלעיש רחל, יהוד
  • בתאריך: 24.02.16
ציון 5/5
 
‘השירות אמנם אדיב אבל הרו...’ השירות אמנם אדיב אבל הרווח ביו המושבים עושה את הטיסה לחוויה קשה. כל כך צפוף שאי אפשר להזיז את הרגליים או לקום. מה שמשונה שהמושב כל כך גבוה שאי אפשר לראת בכלל את מי שמציג את הוראות הבטיחות. לעומת זאת בטיסת הפנים היה מרווח ונוח מאד.
  • חגית דינר, מודיעין
  • בתאריך: 23.02.16
ציון 3/5
 
‘בסדר גמור’ בסדר גמור
  • אורי עפרוני, אשדוד
  • בתאריך: 21.02.16
ציון 4/5
 
‘לא מומלץ, דיילות מאוד לא...’ לא מומלץ, דיילות מאוד לא נחמדות. אוכל גרוע.
  • שירלי, גבעתיים
  • בתאריך: 18.02.16
ציון 2/5
 
‘השירות של אלאיטליה היה ב...’ השירות של אלאיטליה היה בסדר גמור. הטיסה מרומא ללונדון יצאה באיחור של כמעט שעה, אבל חוץ מזה כל השאר היה ממש בסדר, הארוחות, היחס של הדיילים והכל היה מצויין.
  • הדס, גבעתיים
  • בתאריך: 18.02.16
ציון 4/5
 
‘1. הארוחות בטיסה גרועות ...’ 1. הארוחות בטיסה גרועות מאוד, הן בכמות והן באיכות. 2. ציוד כגון כרית לראש ושמיכה אינו מסופק. 3. עמידה בלוחות זמנים טובה מאוד.
  • י. ליפשיץ, חיפה
  • בתאריך: 18.02.16
ציון 3/5
 
‘הטיסה עברה ממש בנעימים, ...’ הטיסה עברה ממש בנעימים, האוכל הכשר והצמחוני שהזמנו באמת היה, צ'ק-אין עשינו באינטרנט מה שחסך לנו עמידה בתורים מכל סוג שהוא... (לא היו לנו מזוודות למסירה, רק תיק עליה למטוס) הדבר היחיד שקצת הפריע זה שהאנגלית של הדיילים לא הייתה משהו, מה שדרש מאיתנו להס
  • נירית, חיפה
  • בתאריך: 10.02.16
ציון 4/5
 
‘חברה דיי טובה, שירות טוב...’ חברה דיי טובה, שירות טוב אך מטוסים קצת מיושנים.
  • אנטולי, בת ים
  • בתאריך: 08.02.16
ציון 5/5
 
‘טיסות מתעקבות, מאבדים מז...’ טיסות מתעקבות, מאבדים מזוודות, באל-איטליה לא ממליצה לנחות (או לטוס בכלל).
  • מ.ל., ירושלים
  • בתאריך: 01.02.16
ציון 1/5
 
‘אנחנו טסים רבות לאיטליה,...’ אנחנו טסים רבות לאיטליה, לרוב עם חברת אלאיטליה, ובהחלט מרוצים. המטוסים מרווחים, היחס טוב, הזמינות מעולה .
  • תלמה ואברהם כץ, פתח תקוה
  • בתאריך: 24.01.16
ציון 4/5
 
‘good but you swhould b...’ good but you swhould be aware that if you reach Fiumicino you just have to run 3-4-5 km to arrive in time for your next connection and therefore you should sugest to all your customers to request Alitalia Assistance v in transfering you
  • raffaele david, קרית אונו
  • בתאריך: 22.01.16
ציון 5/5
 
‘שירות סביר, אבל יעיל.’ שירות סביר, אבל יעיל.
  • יובל, ירושלים
  • בתאריך: 20.01.16
ציון 4/5
 
‘מטוסים חדישים .עמידה מצו...’ מטוסים חדישים .עמידה מצויינת בזמנים.ואוכל טוב.
  • צבי לויט, ראשון לציון
  • בתאריך: 06.01.16
ציון 5/5
 
‘החברה הכי טובה שטסתי אית...’ החברה הכי טובה שטסתי איתה
  • רננה, כפר סבא
  • בתאריך: 31.12.15
ציון 5/5
 
‘בסדר גמור’ בסדר גמור
  • בועז מאירי, מודיעין
  • בתאריך: 24.12.14
ציון 4/5
 
‘השירות של גוליבר מעולה, ...’ השירות של גוליבר מעולה, מענה מהיר ואדיב. מקצועיות ברמה טובה מאוד. בחברת אלאיטליה השירות היה פחות אדיב, חבר שלי איבד את הכרטיס טיסה ולא היו מוכנים להעלות אותו לטיסה עד שהוא ימצא במקום לבדוק לפי הדרכון וזה עיקב אותנו, בחברות טיסה אחרות אכן עושים את זה.
  • אוהד זכי, ירושלים
  • בתאריך: 23.12.14
ציון 4/5
 
‘מטוסים צפופים ’ מטוסים צפופים
  • מלכה נגר, אשדוד
  • בתאריך: 23.12.14
ציון 4/5
 
‘בצ'אק-אין בבולוניה היה ח...’ בצ'אק-אין בבולוניה היה חוסר תיאום בין הדילות וכמעט פיספסתי את הטיסה לרומא
  • דוד שגב, נווה אפרים
  • בתאריך: 19.12.14
ציון 3/5
 
‘הטיסות יצאו בזמן, הצוות ...’ הטיסות יצאו בזמן, הצוות היה אדיב.
  • סיגל סולטני, כפר סבא
  • בתאריך: 18.12.14
ציון 5/5
 
‘מצויינים שירות מעולה ובז...’ מצויינים שירות מעולה ובזמן
  • מאור יצחקי, מבשרת ציון
  • בתאריך: 17.12.14
ציון 5/5
 
‘בעבר טסתי עם אליטליה וממ...’ בעבר טסתי עם אליטליה וממש לא הייתי מרוצה אבל אני חייב לציין שהפעם השירות היה מצויין.
  • אליהו רבני, ירושלים
  • בתאריך: 14.12.14
ציון 5/5
 
‘ אינני ממליצה וגם לעולם...’ אינני ממליצה וגם לעולם לא אטוס אתם, שרותי קרקע גרועים ביותר,ברומא אטימות מוחלטת. וגם כשרציתי לשנות את הטיסה חזור בגלל ארוע לא היה עם מי לדבר ובסופו של דבר נאלצתי לקנות כרטיס בחברה אחרת חזור כמעט במחיר הלוך וחזור שלהם. יצא שכרי בהפסדי.
  • שושנה, תל אביב
  • בתאריך: 26.08.14
ציון 1/5
 
‘כמדריך תיירים טסתי למרוק...’ כמדריך תיירים טסתי למרוקו עם חברת אליטליה עם נחית ביניים ברומא. לצערי בעת הטיסה מישראל אישה חשה ברע והטייס נחת באתונה כאשר כבר חיכה אמבולנס להעביר אותה לבית חולים והטיסה היתה אמורה להמשיך לרומא, כשעת טיסה ואז הטייס הודיע שסיים את המשמרת של 12 שעות.
  • דוד אנקווה , חיפה
  • בתאריך: 25.08.14
ציון 4/5
 
‘חברה מעולה מקומת נוחים ל...’ חברה מעולה מקומת נוחים ללא ספק אני אטוס איתם שוב שרות מאוד אדיב כמו כן מערכת הבידור מעניינת!
  • אלי, טבריה
  • בתאריך: 20.08.14
ציון 5/5
 
‘בסך הכל הטיסה הייתה נוחה...’ בסך הכל הטיסה הייתה נוחה ונחמדה ללא עיכובים
  • עליה, הרצליה
  • בתאריך: 19.08.14
ציון 4/5
 
‘טסתי עם אליטליה למיאמי ד...’ טסתי עם אליטליה למיאמי דרך רומא. המטוס בקטע ישראל - לרומא היה מטוס חדיש, מעולה ונוח וגם השירות בקו ישראל - רומא מעולה. לעומת זאת בקו רומא - מיאמי היה מטוס מיושן ולא נוח במיוחד עם מנועים רועשים מאוד. יחד עם זאת השירות היה מעולה והמחיר פנטסטי. אטוס שוב
  • מיכאל, תל אביב
  • בתאריך: 07.06.14
ציון 5/5
 
‘טסתי איתם לרומא, שירות ל...’ טסתי איתם לרומא, שירות לא משהו, היה איחור בטיסה, מטוס מוזנח
  • רונן, נתניה
  • בתאריך: 27.04.14
ציון 3/5
 
‘חברה מעולה אין מה להגיד ...’ חברה מעולה אין מה להגיד שירות מצויין מתחשבים ומושבים נוחים יש לאל על הרבה מה ללמוד
  • yosef, זיכרון יעקב
  • בתאריך: 25.10.13
ציון 5/5
 
‘טסנו מישראל לניו יורק עם...’ טסנו מישראל לניו יורק עם עצירת ביניים ברומא הכל היה בסדר.בחזור ממיאמי היה עיכוב של כשעתיים בטיסה נתנו לנו מיד שוברים לארוחה ונתנו לנו להתקשר להודיע על האיחור הכל היה תקין
  • ashira, תל אביב
  • בתאריך: 13.09.13
ציון 5/5
 
‘אני טס 3 פעמים בשנה לניו...’ אני טס 3 פעמים בשנה לניו יורק דרך רומא. מעולם לא היה איחור של יותר מחצי שעה. היחס מאד אדיב, האוכל טעים, דיילות נחמדות. הבעיה היחידה, מטוסים קצת מוזנחים. אולם מחיר הטיסה הוא כ-300 $ יותר זול מאל על או קונטיננטל.
  • ציכאל זנדברג, תל אביב
  • בתאריך: 23.08.13
ציון 5/5
 
‘גרועים ביותר! השירות הכי...’ גרועים ביותר! השירות הכי גרוע שחוויתי מימיי, יחס אפטי ומשפיל. לאחר כשעתיים וחצי תור בצ'ק-אין בדלפקים שלהם הטיסה יצאה ללא כריזה והשאירה אותי בשדה התעופה בלונדון. לאחר מכן הוצעה לי טיסה חליפית במחיר של 2500 דולר! נאלצתי לשלם מחיר מופקע בגלל טעות שלהם!
  • אלי, אחר
  • בתאריך: 25.07.13
ציון 1/5
 
‘שירות גרוע. טסנו לורונה ...’ שירות גרוע. טסנו לורונה עם עצירה ברומא. בהלוך לא הגיעו 4 מזוודות ליעד ורונה. בחזור היה עיכוב בטיסה ראשונה לרומא, דבר שהוביל לפספס את טיסת ההמשך לישראל. בנוסף לכול 2 מזוודות מתוך 4 נשברו. לא ממליצה לטוס עם החברה הנ"ל
  • דנה, ירושלים
  • בתאריך: 12.07.13
ציון 1/5
 
‘מעולים ומומלצים! טיסות ...’ מעולים ומומלצים! טיסות לרומא - מעולים טיסה ליפן - מטוס מרווח , מקומות פנויים, שרות מדהים. פינקו את הילדים.
  • איתי, תל אביב
  • בתאריך: 08.07.13
ציון 5/5
 
‘בחיים שלכם אל תטסו עם הח...’ בחיים שלכם אל תטסו עם החברה הזאת!!!!!!!!! הטסה שלכם הכי גרועה שהייתה לי בחיים! טסנו למיאמי 11 שעות בלי סרט בלי כלום! שירות נוראי מהדילים!! בחזור שכחו לנו את המזוודות !! חיכנו בשבילם יומיים פשוט חברה נוראית!!
  • ליטל , חיפה
  • בתאריך: 12.06.13
ציון 1/5
 
‘לאחר 5 שעות עיכוב בוטלה ...’ לאחר 5 שעות עיכוב בוטלה הטיסה עקב תקלה. הועברתי טיסה למחרת ואז המזוודה לא הגיעה
  • יעקב, אחר
  • בתאריך: 28.05.13
ציון 2/5
 
‘טסתי איתם 4 פעמים. גם אם...’ טסתי איתם 4 פעמים. גם אם יצאו באיחור, הטיסה עדיין הגיעה ליעד בזמן. האוכל יכול היה להיות יותר טוב, חוץ מזה היה בסדר גמור.
  • אלכס, ערד
  • בתאריך: 13.04.13
ציון 4/5
 
‘טסתי איתם למילאנו טיסה ש...’ טסתי איתם למילאנו טיסה שעברה בשקט הדיילים נחמדים
  • אחמד, אום אל פחם
  • בתאריך: 26.03.13
ציון 5/5
 
‘טסתי איתם למרוקו דרך רומ...’ טסתי איתם למרוקו דרך רומא!! שירות מדהים מטוסים יפים ממליץ בחום!
  • ג'אמל, אבו סנאן
  • בתאריך: 26.03.13
ציון 5/5
 
‘טסתי אצלם לא מזמן לבואנו...’ טסתי אצלם לא מזמן לבואנוס. היה מעולה.
  • יופר, אורנית
  • בתאריך: 21.03.13
ציון 5/5
 
‘טסתי בשנה שעברה לרומא, מ...’ טסתי בשנה שעברה לרומא, משם המשכתי לריביירה האיטלקית בטיסה ואחרי 10 ימים חזרה לארץ. הכל תקתק כמו שצריך ולכן אני אני טס בחודש הבא לאתו יעד. אליטליה יופי של חברה!
  • רון, רמת גן
  • בתאריך: 24.02.13
ציון 5/5
 
‘טסתי עם אליטליה בשנה שעב...’ טסתי עם אליטליה בשנה שעברה ממלגה (ספרד) לת"א, דרך רומא. ממלגה לרומא- חיכינו שעתיים, והטיסה מרומא לארץ הייתה במטוס שאפילו אירוסוויט לא היו לוקחים בחינם. היינו קבוצה של 5, וכל הדרך התפללתי שלא יאבדו את המזוודות, כפי שקרה בסוף לאחד מאיתנו.
  • יצחק, אפרתה
  • בתאריך: 13.02.13
ציון 2/5
 
‘לפני שנתיים הזמנתי אצלם ...’ לפני שנתיים הזמנתי אצלם 6 כרטיסים ל-NY,ואז פורסם שהחברה עומדת להיסגר,או פשיטת רגל. בטלתי את ההזמנה , 7 חודשים לפני מועד הטיסה, חייבו אותי בקנס של 150 $ לכרטיס !לעולם לא נטוס עמה!!!
  • א.ל., רמת גן
  • בתאריך: 23.12.12
ציון 1/5
 
‘נסעתי 4 פעמים עם אלאיטלי...’ נסעתי 4 פעמים עם אלאיטליה לבואנוס איירס לפעמים דרך רומא ולפעמים דרך מילאנו. לדעתי חברה מצוינת,שרות מצוין,אוכל מצוין,מערכת בידור אישית נהדרת!!! אני אישית לא חוויתי איחורים או עיכובים של החברה! ממליץ לטוב באלאיטליה!!!
  • גבי, רעננה
  • בתאריך: 18.12.12
ציון 5/5
 
‘טסתי איתם באוגוסט 2009. ...’ טסתי איתם באוגוסט 2009. הגענו למטוס באוטובוס בשדה תעופה במילאנו וכשהגענו המטוס היה מקורקע ואף אחד לא הודיע, לבסוף טסנו בשתי טיסות לתל אביב במטוסים שלהם. קיבלנו קופונים לארוחה בשדה תעופה
  • שגיא, קרית ים
  • בתאריך: 18.12.12
ציון 2/5
 
‘טסתי עם אליטליה באפריל 2...’ טסתי עם אליטליה באפריל 2010 לרומא ומשם המשכתי לריביירה האיטלקית. היה ממש מצויין, בלי עיכובים, שירות טוב מאד. בחזרה לארץ גם היה טוב מאד
  • רוני, רמת גן
  • בתאריך: 30.10.12
ציון 4/5
 
‘גרוע! טסנו מת"א ללונדו...’ גרוע! טסנו מת"א ללונדון דרך רומא. בנתב"ג מטוס התעכב ל-4.5 שעות. כתוצאה מכך פספסתי טיסת המשך. הגעתי ללונדון בלילה. כבר לא הייתה תחבורה ציבורית ללונדון. נאלצתי לקחת לינה במלון הילטון "היטרו". בשיחה עם נציגי אליטליה נמסר שאינם אחראים על עיכוב.
  • יבגניה, רחובות
  • בתאריך: 19.10.12
ציון 1/5
 
‘לא אמינים שירות גרוע ניס...’ לא אמינים שירות גרוע ניסו לרמות לא אסע איתם יותר וכך אמליץ לחברי
  • משה , חיפה
  • בתאריך: 18.10.12
ציון 1/5
 
‘אחרו בטיסה בכמעט 6 שעות,...’ אחרו בטיסה בכמעט 6 שעות, אבל חוץ מזה היו בסדר גמור.
  • גילת, אור יהודה
  • בתאריך: 23.08.12
ציון 4/5
 
‘טסתי איתם ב2008 המטוס ה...’ טסתי איתם ב2008 המטוס היה די צפוף
  • שי ר, כפר סבא
  • בתאריך: 25.07.12
ציון 3/5
 
‘טסתי שנה שעברה היה נחמ...’ טסתי שנה שעברה היה נחמד מאד
  • שי ר, כפר סבא
  • בתאריך: 25.07.12
ציון 4/5
 
‘בהזמנת טיסה זו קיבלתי מת...’ בהזמנת טיסה זו קיבלתי מתנה שמלווה אותי לכל טיסה ומזכירה לי את החוויה - נרתיק עור לדרכון.
  • חמרני דליה, ראש העין
  • בתאריך: 21.07.12
ציון 5/5
 
‘הטיסה הייתה מאוד נעימה ו...’ הטיסה הייתה מאוד נעימה ושקטה, היחס היה מעולה. למעט עיכוב שהיה בטיסה שלא דאגו לעדכן אותנו לגביו, היתר התנהל כפי שנדרש.
  • מוריה , לוד
  • בתאריך: 21.07.12
ציון 4/5
 
‘הצוות לא היה אדיב במיוחד...’ הצוות לא היה אדיב במיוחד,הטיסה יצאה בזמן- מחיר מצויין-לוז גמיש לאיטליה.
  • ליאור, רמת גן
  • בתאריך: 21.07.12
ציון 3/5
 
‘שרות טרום טיסה גרוע ’ שרות טרום טיסה גרוע
  • ענת אלבכר, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 20.07.12
ציון 2/5
 
‘הכל בסדר - אדיבים מאוד ו...’ הכל בסדר - אדיבים מאוד ושירותיים מאוד
  • רויטל, הוד השרון
  • בתאריך: 15.07.12
ציון 4/5
 
‘טסתי באלאיטליה 3 פעמים פ...’ טסתי באלאיטליה 3 פעמים פרט לכמה איחורים ואוכל לא משהו היה בסדר
  • גילי, רמת גן
  • בתאריך: 11.07.12
ציון 3/5
 
‘בעדינות, ממליצה לא לטוס ...’ בעדינות, ממליצה לא לטוס עם אלאיטליה. טסנו איתם לפנמה דרך איטליה, והייתי רב החופשה בלי מזוודות. לא היה עם מי לדבר. מלבד זאת, השירות ברמה נמוכה מאד.
  • קרני מרקוס, תל אביב-יפו
  • בתאריך: 11.07.12
ציון 1/5

*Now with hotel reviews by


GLV-WEB12